اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار نظرآباد

یک واحد پیشرفته تولید کنسرو ماهی در نظرآباد به بهره‌برداری رسید

بهره‌برداری از یک واحد پیشرفته تولید کنسرو ماهی عصر امروز با حضور فرماندار نظرآباد و جمعی از اصحاب رسانه در این استان انجام شد.

یک واحد پیشرفته تولید کنسرو ماهی در نظرآباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نظرآباد، به دنبال اجرای برنامه‌هایی برای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در بخش صنعت،‌ تولید و کشاورزی و همچنین ارائه تسهیلات و مشوق‌ها به بخش خصوصی برای حضور در این عرصه‌ها، عصر امروز یک واحد تولیدی در نظرآباد تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

شهریار آقایی فرماندار نظرآباد در بخشی از این مراسم به خبرنگاران گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین فرمودند.

وی تصریح کرد: در همین راستا دولت در سراسر کشور و به طبع آن مدیریت عالی استان البرز برای تحقق منویات رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در حوزه دست‌یابی به توسعه اقتصادی پایدار به ویژه در بخش صنعت و تولید برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار دارند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد افزود: دست‌یابی به توسعه اقتصادی و رفع مشکلات اقتصادی کشور و مردم به طور قطع بدون جذب سرمایه‌گذاری و هدفمند کردن سرمایه‌های بخش خصوصی محقق نمی‌شود و به همین دلیل دولت سیاست‌های تشویقی و حمایت ویژه‌ای در این حوزه در دستور کار دارد.

* سرمایه‌گذاران در نظرآباد ضرر نمی‌کنند

آقایی با اشاره به توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها‌ی نظرآباد در بخش‌های مختلف اقتصادی گفت: نظرآباد در حال حاضر به عنوان قطب صنعتی استان البرز شناخته می‌شود و بیش از 80 واحد بزرگ تولیدی و کارخانه‌های مختلف در شهرک‌های صنعتی این شهرستان فعال هستند.

وی افزود: با حمایت‌هایی که از صنعت‌گران و تولیدکنندگان از سوی دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته و زمینه‌های اقتصادی بسیار خوبی که داریم، به طور قطع سرمایه‌گذارانی که در سرمایه خود را در نظرآباد وارد چرخه تولید کرده و یا می‌کنند، متضرر نمی‌شوند.

فرماندار نظرآباد تاکید کرد: اولویت اصلی ما جذب سرمایه‌گذاری و حمایت از صنعت‌گران و تولیدکنندگان خصوصی است و این حمایت‌ها در قالب‌های مختلف از جمله ارائه تسهیلات بانکی و رفع مشکلات و موانع موجود در دستور کار قرار دارد.

آقایی در پایان گفت: به طور قطع تحقق اهداف دولت و استانداری البرز در نظرآباد نتایج و دستاوردهای خوبی از جمله دست‌یابی به رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و توسعه شهرستان به همراه دارد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم یک واحد پیشرفته تولید کنسرو ماهی با حضور فرماندار نظرآباد، مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف، برخی از صنعت‌گران و تولیدکنندگان و بالاخره اصحاب رسانه به بهره‌برداری رسید.

این واحد صنعتی با بودجه‌ای بالغ بر 80 میلیارد ریال احداث شده و به طور میانگین ماهانه توانایی تولید و عرضه بیش از یک میلیون و 500 هزار قوطی کنسرو ماهی را دارد.

فاز نخست این طرح صنعتی امروز به بهره‌برداری رسید و مدیران واحد فوق در تلاش هستند تا پیش از پاییز سال آینده فاز‌های دوم و سوم را تکمیل و بهره‌برداری از آن را آغاز کنند.

با راه‌اندازی فاز نخست کارخانه تولید کنسرو ماهی در نظرآباد حداقل یک صد فرصت شغلی مستقیم جدید ایجاد شده است.

انتهای پیام/2302‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول