اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی قزوین:

مسافران نوروزی از قلعه حسن صباح الموت بازدید کنند

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین مسافران نوروزی را دعوت به بازدید از قلعه حسن صباح الموت کرد.

مسافران نوروزی از قلعه حسن صباح الموت بازدید کنند

نادر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به ویژگی‌های قلعه حسن صباح اظهار کرد: قلعه شگفت‌انگیز حسن صباح در منطقه زیبای الموت قزوین هر روز هزاران نفر از مسافران نوروزی را به خود جذب می‌کند.

وی ادامه داد: این دژ شکوهمند که بر بلندای کوهی از سنگ یک پارچه به ارتفاع دو هزار و 800 متر در 110 کیلومتری شمال شرقی قزوین و در نزدیکی روستای گازرخان از توابع بخش الموت شرقی قرار دارد یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری ایران است که از شهرتی جهانی برخوردار بوده و گردشگران مشتاق برای دیدن این قلعه رازناک  در ایام نوروز 93 به این منطقه سفر کرده و میهمان روستای هدف گردشگری گازرخان هستند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین عنوان کرد: آثار تاریخی و طبیعی متنوع این منطقه در نخستین روزهای نوروز 93 تاکنون گردشگران زیادی را پذیرایی کرده و از مسافران نوروزی که هنوز این سرزمین شگفت‌انگیز را ندیده‌اند، دعوت می‌کند تا به بازدید قلعه‏ حسن صباح، دریاچه اوان، قلعه لمبسر و طبیعت زیبای این منطقه بپردازند.

انتهای پیام/2667/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول