اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

اگر عمر دولت دهم 20 روز بیشتر بود، «محمدیه» و «الموت» شهرستان می‌شد

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: اگر عمر دولت دهم 20 روز بیشتر بود، «محمدیه» و «الموت» شهرستان می‌شد.

اگر عمر دولت دهم 20 روز بیشتر بود، «محمدیه» و «الموت» شهرستان می‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، داوود محمدی امشب در همایش شوراهای بخش مرکزی شهرستان آبیک که در آبیک برگزار شد، اظهار داشت: شهر شدن روستاهای قشلاق و زیاران شهرستان آبیک در وزارت کشور تصویب شده و به هیئت دولت ارسال شده است.

وی افزود: با تصویب هیئت دولت، شهر شدن روستاهای قشلاق و زیاران شهرستان آبیک محقق می‌شود.

این مسئول ادامه داد: اگر عمر دولت دهم 20 روز تا یک ماه ادامه داشت مصوبه شهرستان شدن محمدیه و دو الموت استان قزوین از سوی دولت تحقق می‌یافت و تکلیف برخی از شهرها هم مشخص می‌شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم تغییر و تحولاتی در این زمینه صورت گرفت و مسئولان استان قزوین باید با کار کارشناسی و مطالعاتی دقیق طبق تقسیمات کشوری وضعیت روستاهایی که باید به شهر، شهرهایی که به شهرستان و بخش تبدیل شوند به وزرات کشور ارسال کنند که با معاون سیاسی استاندار قزوین این موضوع مطرح شده تا یک بسته جامع تهیه شود.

محمدی در پاسخ به درخواست شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک مبنی بر برخورد قاطع با سارقان، بر افزایش ضریب امنیت در استان قزوین از سوی مسئولان نیروی انتظامی این استان تاکید و بیان کرد: گلایه‌هایی از شهرهای مختلف استان قزوین مانند کوهین و شریف‌آباد در این زمینه رسیده است که به مسئولان انتظامی استان قزوین انتقال داده شده و در حال پیگیری است.

وی افزود: مال، آبرو و جان مردم در دین اسلام محترم شمرده شده است و حفاظت از این مقوله‌ها از وظایف نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است گرچه از بین رفتن بسترها و زمینه‌های ارتکاب جرم می‌تواند به کاهش سرقت‌ها کمک کند ولی برخورد دستگاه قضایی قاطع نیز لازم است.

این مسئول در خصوص درخواست بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک مبنی بر افزایش سهمیه آرد نانوایان با توجه به افزایش مهاجرت در ایام نوروز و افزایش سوخت ادوات کشاورزی کشاورزان توضیح داد: در خصوص تخصیص افزایش سهمیه آرد شهرستان آبیک با توجه به افزایش مهاجرت در فصول بهار و تابستان به روستاهای بخش مرکزی و همچنین افزایش سوخت ادارات کشاورزی کشاورزان شهرستان آبیک از مسئولان شهرستان آبیکی درخواست می‌شود تا برآورد هزینه کنند که با رایزنی با مسئولان استان قزوین این مشکلات را برطرف کنیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی سوء مدیریت، خلأ مدیریتی و تحریم‌ها را از عوامل بروز مشکلات اقتصادی در کشور ذکر و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به طور دقیق و عمیق مسائل کشور را بررسی می‌کنند و اعتقاد دارم آینده به مراتب روشن‌تر از امروز است و گشایشی در اقتصاد کشور در حال شکل‌گیری است و مشکلات یکی پس از دیگری از میان برداشته می‌شود.

محمدی افزود: مسئولان باید با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی به نظام و مردم کم نگذارند.

انتهای پیام/77006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول