اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین:

نقش الموت در گردشگری قزوین منحصر به فرد است

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین گفت: نقش الموت در گردشگری این استان منحصر به فرد است.

نقش الموت در گردشگری قزوین منحصر به فرد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین؛ منوچهر حبیبی عصر امروز به منظور بررسی و نظارت بر فعالیت‌های اجرایی مراکز ستاد هماهنگی خدمات سفر در سطح استان، از روستاهای هدف گردشگری اوان و گازرخان در منطقه الموت بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به نقش محوری روستاهای هدف گردشگری در جذب گردشگران و افزایش رونق اقتصادی در منطقه بیان داشت: برای دستیابی به توسعه گردشگری باید سطح کیفی خدمات افزایش یابد و ارائه خدمات رفاهی و گردشگری نیز در این مناطق اهمیت بالایی در رونق اقتصادی آن دارد.

حبیبی با تأکید بر اهمیت معرفی جاذبه‌های مناطق روستایی در رشد صنعت گردشگری خاطرنشان کرد: با حفظ بافت سنتی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی روستاهای هدف گردشگری و جذب گردشگران به این مناطق می‌توان بستری مناسب جهت ارتقای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال‌زایی در این روستاها را فراهم کرد.

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین از قلعه تاریخی حسن صباح در منطقه الموت این منطقه تاریخی به عنوان یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد گردشگری قزوین نام برد و اظهار داشت: نقش دژ تاریخی الموت در تاریخ و فرهنگ کشور بسیار محسوس بوده و هم‌اکنون در توسعه و رونق گردشگری و جذب گردشگران تاثیر بسیار ایفا می‌کند. وی ادامه داد: وجود این قلعه تاریخی همه ساله یکی از شگفتی‌های مورد علاقه گردشگران است که در کنار طبیعت بکر و آداب و رسوم مردمان آن با استقبال گردشگران روبرو است.

این مسئول از فعالیت‌های مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری، ستاد هلال احمر، مراکز اسکان، پلیس راه نظارت و نحوه ارائه خدمات به گردشگران در این مراکز ابراز رضایت کرد.

وی همچنین با اشاره به ایمنی جاده‌ها در این ایام و کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای از تلاش و فعالیت شبانه روزی پلیس راه و نیروی انتظامی منطقه تقدیر و تصریح کرد: امیدواریم با تعامل و انسجام همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بتوانیم ایام و خوب و خوشی را در روزهای باقی مانده نوروز برای گردشگران و مسافران نوروزی فراهم کنیم.

انتهای پیام/2667/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول