اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل:

43 مدرسه نمونه دولتی در اردبیل فعالیت می‌کنند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جدید 43 مدرسه نمونه دولتی در استان اردبیل فعالیت کرده و دانش‌آموزان برتر جذب این مدارس می‌شوند.

43 مدرسه نمونه دولتی در اردبیل فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طوس احمدی حصار بعد از ظهر امروز در اولین جلسه آزمون ورودی متوسطه دوره اول و دوم و هنرستان های فنی حرفه‌ای و کاردانش نمونه دولتی، اظهار داشت: این مدارس که قرار است برای آزمون ورودی آنها 30 فروردین‌ماه ثبت‌نام انجام شود از سال تحصیلی آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام ورودی برای 43 مدرسه نمونه دولتی متوسطه نواحی و مناطق از 30 فروردین ماه آغاز و در 15 اردیبهشت ماه خاتمه می‌یابد.

این مسئول تصریح کرد: دفترچه ثبت‌نام ورودی در حال تدوین بوده و به زودی در اختیار مدیران مدارس نواحی و مناطق استان قرار داده می‌شود که حق ثبت‌نام نیز از طریق وزارت متبوع مبلغ هفت هزار تومان تعیین شده است.

احمدی با اشاره به این که ظرفیت پذیرش و سهمیه شهری و روستایی در دفترچه ثبت‌نام مشخص خواهد شد بیان کرد: از 43 مدرس نمونه دولتی که 15 مدرسه آن دوره متوسطه اول شامل هشت مدرسه پسرانه و هفت مدرسه دخترانه می‌باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان یادآور شد؛ از 19 مدرسه متوسطه دوم نظری آن 10 مدرسه پسرانه و 9 مدرسه دخترانه همچنین از 9 مدرسه نمونه دولتی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز چهار مدرسه پسرانه و پنج مدرسه دخترانه برای پذیرش دانش‌آموزان واجد شرایط ثبت‌نام خواهند کرد.

انتهای پیام/62001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول