اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی:

خیران در توسعه مدارس آذربایجان غربی نقش سازنده‌ای دارند

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی گفت: خیران در توسعه مراکز آموزشی آذربایجان غربی و تجهیز آنها نقش سازنده‌ای دارند.

خیران در توسعه مدارس آذربایجان غربی نقش سازنده‌ای دارند

علی آخوندیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: خیران در توسعه مراکز آموزشی و تجهیز آنها نقش کلیدی دارند، به طوری که سالانه تعدادی کلاس درس ساخته و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز از خرداد 1378 همزمان با سایر مناطق کشور در آذربایجان غربی تاسیس شد، افزود: تاکنون 15 جشنواره به همت مجمع و با حضور نیکوکاران برپا شده است.

آخوندیان اضافه کرد: در این جشنواره‌ها به طور کلی 879 باب پروژه در قالب 3 هزار و 517 کلاس درس از طرف خیران استان تعهد شد که بخش زیادی از آن عملیاتی شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تاکنون 427 مدرسه در قالب یک هزار و 850 کلاس درس ساخته شده است، ادامه داد: اهمیت مدرسه‌سازی از سوی مراجع معظم تقلید به ویژه امام خمینی و رهبری تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه در آذربایجان غربی 17 مجمع خیرین مدرسه‌ساز راه‌اندازی شده است، بیان داشت: در مجموع 3 هزار و 855 خیر و همیار مدرسه‌ساز در مناطق مختلف استان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/61002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول