اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان:

30 درصد از مدارس استان زنجان نیازمند بازسازی است

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: 30 درصد از مدارس در استان زنجان نیازمند بازسازی است.

30 درصد از مدارس استان زنجان نیازمند بازسازی است

مهدی آقاخانی امروز در گفت و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر 86 پروژه مدرسه سازی در استان زنجان در حال اجرا است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد 509 کلاس درس در حال احداث است، تصریح کرد: زیربنای این طرح‌ها معادل 123 هزار و 724 متر مربع است.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از اتمام دوره برودت هوای زمستان طرح‌های نوسازی مدارس آغاز خواهد شد و عنوان کرد: برای ادامه عملیات و تکمیل پروژه‌ها  باید مشکل اعتباری رفع شود.

وی از نیاز به بازسازی 30 درصد از مدارس در استان زنجان یاد کرد و عنوان داشت: بازسازی مدارس در قالب اعتبارات ابلاغی و مقاوم سازی مدارس انجام خواهد شد.

آقاخانی با بیان این مطلب که مدارس نامناسب نیز مانند سایر مدارس شهری از محل اعتبارات ابلاغی بازسازی و مقاوم‌سازی می شود، خاطر نشان کرد: تعمیرات این مدارس در قالب اعتبارات مصوب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از اولویت‌بندی مدارس برای بازسازی و مقاوم سازی خبر داد و تاکید کرد: این برنامه از طرف مناطق آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه تخریب مدارس طرح سبزه‌میدان براساس توافق مدیریت قبلی اداره کل آموزش و پرورش استان با شهرداری صورت گرفته است، اعلام کرد: اداره نوسازی مدارس در جریان چگونگی انجام آن نیست.

انتهای پیام/73009/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول