اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش دماوند خبر داد

اسکان 850 مسافر نوروزی در مدارس دماوند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند از اسکان 850 مسافر نوروزی در مدارس شهرستان دماوند خبر داد.

اسکان 850 مسافر نوروزی در مدارس دماوند

محمدرضا مشهدی‌عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، با بیان اینکه اسکان نوروزی در مدارس در سال‌های گذشته نیز در شهرستان دماوند وجود داشت، اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده مردم در شهرستان دماوند، 6 مدرسه برای اسکان نوروزی مسافران در نظر گرفته شده است.

وی دبیرستان‌های امام خمینی (ره) و شهید مدنی، مجتمع شهید احمد ابراهیمی، هنرستان زینبیه، دبیرستان 12 فروردین کیلان و شهید هاشمی‌نژاد آبسرد را 6 مدرسه ویژه اسکان نوروزی عنوان کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند افزود: مسافران برای حضور و اسکان در این مدارس باید به ستاد اسکان در ساختمان شماره 2 شهرداری دماوند در کیلاوند مراجعه کنند.

این مسئول با بیان اینکه از این خدمات فرهنگیان، کارکنان ادارات و مشاغل آزاد با مبلغ‌های معین می‌توانند استفاده کنند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به ستاد اسکان از امکانات ارائه شده شامل تلویزیون، یخچال، فرش، پتو و... در این مدارس استفاده کنند.

مشهدی‌عباسی به بازدید فرماندار شهرستان دماوند از ستاد اسکان مسافران نوروزی در دماوند اشاره و بیان کرد: مدیران مدارس توانسته‌اند محیطی شاد و بهداشتی را برای مسافران فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: تا حد توان به همه میهمانانی که در این مدارس حضور پیدا می‌کنند، خدمات ارائه می‌کنیم و خرسندیم که دماوند را برای سفر انتخاب کرده‌‌اند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند با تبریک سال نو و با اشاره به شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» رهبر انقلاب اظهار کرد: آرزوی توفیق و موفقیت برای همگان داریم و امیدواریم بتوانیم اهدافی که در راستای این شعار است، را به ثمر برسانیم.

وی گفت: در 6 مدرسه و تنها خانه معلم شهرستان دماوند تا امروز 850 نفر اسکان یافتند که بیشترین آمار مربوط به مجتمع شهید احمد ابراهیمی است.

انتهای پیام/2568/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول