اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خبر داد

اسکان 3 هزار خانوار در مدارس شهرستان جم

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم از اسکان 3 هزار خانوار در مدارس این شهرستان خبر داد.

اسکان 3 هزار خانوار در مدارس شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری صبح امروز در بازدید از مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی اظهار داشت: شهرستان جم دارای جاذبه‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری و توریستی است و همه ساله میزبان جمع کثیری از مسافران است.

وی افزود: از ماه‌ها قبل با تشکیل ستاد اسکان مهمانان نوروزی، آموزش و پرورش شهرستان نسبت به ساماندهی و تجهیز اماکن اقامتی خود اقدامات لازم را انجام داد و قبل از آغاز تعطیلات تمام امکانات را مهیا کردیم.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: کلاس‌های درس برای اسکان میهمانان نوروزی مهیا شدند و تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز مهمانان در کلاس‌ها استقرار یافتند.

اسکندری بیان کرد: در تمام ایام تعطیلات با سرکشی به اماکن اقامتی، برای رضایتمندی میهمانان و مسافران نوروزی اقدامات لازم را انجام دادیم و این روند تا پایان تعطیلات تداوم خواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم، از اسکان 3 هزار خانوار در مدارس شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: از ابتدای تعطیلات تا پایان روز نهم این تعداد میهمان نوروزی از اماکن اقامتی آموزش و پرورش جم برخوردار شده‌اند.

اسکندری گفت: تاکنون میهمانان نوروزی از 29 استان کشور در شهرستان جم حضور یافته‌اند که بیشترین آمار مربوط به استان فارس است.

وی اضافه کرد: برای افزایش میزان ماندگاری میهمانان و مسافران نوروزی اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و ماندگاری میهمانان نسبت به سنوات گذشته افزایش یافته است.

رئیس آموزش و پرورش جم افزود: تعدادی از افراد به عنوان راهنمای مسافران و گردشگران نوروزی، اطلاعات لازم در مورد جاذبه‌های گردشگری شهرستان را به میهمانان نوروزی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/2451/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول