اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

برگزاری رزمایش بزرگ مقابله با زلزله در شهرستان جم

رزمایشی با موضوع مقابله با زلزله در شهر ریز شهرستان جم برگزار شد.

برگزاری رزمایش بزرگ مقابله با زلزله در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رئیس اداره گاز شهرستان جم عصر امروز در این مانور اظهار داشت: این رزمایش با هدف تمرین اقدامات و راهکارهای مورد نیاز برای مقابله با شرایط اضطراری ، آموزش به خانواده‌ها در زمینه فراگیری اقدامات لازم برای کاهش تلفات و نیز تسریع در روند خدمات‌رسانی به مصدومین برگزار شده است.

عباس اندام افزود: رزمایش مذکور طبق سناریویی از پیش تعیین شده در خیابان امام حسن(ع) شهر ریز برگزار و همزمان نیروهای عملیاتی و امدادی وارد عمل شدند.

رئیس ناحیه گاز شهرستان جم تصریح کرد: با توجه به زلزله‌خیز بودن استان بوشهر، انجام رزمایش و تمرین نهادهای عملیاتی باعث کاهش میزان تلفات در زمان بحران و حوادث غیر مترقبه خواهد شد.

وی ابراز داشت: در این رزمایش، طبق سناریویی از پیش تعیین شده در یکی از مناطق شهر ریز زلزله‌ای به وقوع پیوست و در ادامه گاز نشت کرد.

اندام بیان کرد: همچنین همزمان در یکی از مناطق دیگر آتش‌سوزی رخ داد که در همین راستا بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی وارد عمل شده و  علاوه بر مهار نشتی گاز به اطفاء حریق نیز پرداختند؛ همچنین پس از اطفاء کامل حریق و کنترل نشت گاز، مصدومان نیز جابه‌جا و منتقل شدند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش مذکور از حمایت‌های بخشدار ریز، مدیریت گاز استان و تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی حاضر در رزمایش و نیز آحاد مردم که در برگزاری این رزمایش همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

اندام ابراز داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان، شهرداری‌های ریز و انارستان، ادارات و نهادهای عملیاتی شهرستان جم و بخش ریز، نیروهای بسیج، نیروی انتظامی، صدا و سیما، مدارس، شوراها و دهیاری‌های بخش ریز در این مانور حضور داشته و به کنترل شرایط پرداختند.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول