اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد:

برگزاری جشنواره فجر در 31 استان کشور نمونه بارز عدالت فرهنگی است

معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره فجر در 31 استان کشور نمونه بارز عدالت فرهنگی است.

برگزاری جشنواره فجر در 31 استان کشور نمونه بارز عدالت فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الله ایوبی بعد از ظهر امروز در نشست با هنرمندان آبپخش اظهار داشت: توجه به هنرمندان و رفع دغدغه‌های این قشر از ماموریت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید مورد تاکید و توجه باشد و هنرمندان باید به سمت تولید آثار مطلوب و باکیفیت حرکت کنند.

معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم‌ترین اولویت وزارت ارشاد را عدالت فرهنگی عنوان کرد و ابراز داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم این مطلب را در مجلس اعلام کرد که مهم‌ترین اولویت کاری این وزارتخانه رعایت عدالت فرهنگی بین مرکز و سایر استان‌ها است که تاکنون برای تحقق این امر تلاش کرده و خواهیم کرد.

ایوبی تاکید کرد: برگزاری جشنواره فجر در 31 استان کشور در واقع نمونه بارز عدالت فرهنگی است و این برای نخستین بار است که جشنواره فجر در 31 استان کشور برگزار شده است.

وی به رونق سینما نیز اشاره کرد و اظهار داشت: پس از برگزاری جشنواره فجر در 31 استان اقبال عمومی مردم به سینما ها نیز بیشتر شد به‌طوری که فروش فیلم‌های سینمایی در اسفند ماه 92 در دو دهه گذشته بی‌سابقه بوده است.

معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: هنرمندان این شهر دغدغه‌ها و مشکلات زیادی دارند و قول می‌دهم مشکلات مطروحه توسط هنرمندان و مسئولان بخش را با وزیر و استاندار و مدیر کل ارشاد در میان بگذارم و پیگیری لازم را انجام دهم.

وی گفت: همه باید در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های هنرمندان اهتمام ورزیم و نباید هیچ فرصتی را در این عرصه هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول