اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج خبر داد

فعال‌سازی سینمای روباز آبیدر/اجرای تور سنندج‌گردی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج از فعال‌سازی سینمای رو باز آبیدر در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

فعال‌سازی سینمای روباز آبیدر/اجرای تور سنندج‌گردی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالسلام سپهر صبح امروز در آخرین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان در سنندج از اجرای موسیقی زنده برای مسافران به صورت روزانه در پارک 28 دی سنندج خبر داد و اظهار کرد: در این پارک همچنین نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات کردستان دایر خواهد شد.

به گفته وی، برگزاری مسابقات مختلف در ایام تعطیلات‌نوروزی برای مسافران و گردشگران در این پارک از دیگر برنامه‌های شهرداری سنندج است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج با بیان اینکه امسال غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار تولید کننده‌ها و غرفه‌داران قرار می‌گیرد، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده غرفه سلامت نیز در این نمایشگاه برای ارائه خدمات به مسافران دایر می‌شود.

سپهر از اجرای تور سنندج‌گردی در تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار کرد: در این راستا اتوبوس‌هایی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و راهنماهایی مسافران و گردشگران را همراهی خواهند کرد.

به گفته وی، مسافران و گردشگران در قالب این تورها بعد از بازدید از مناطق گردشگری، تاریخی و مذهبی استان به سمت نمایشگاه صنایع‌دستی و محل اجرای موسیقی زنده هدایت می‌شوند.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج، بسته محصولات فرهنگی به منظور معرفی هرچه بیشتر استان فرهنگی کردستان به مسافران تهیه شده و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

سپهر با بیان اینکه پارک ملت نیز با تمام امکانات لازم به استثنای چادر در اختیار مسافران است، بیان کرد: نصب بنر و پلاکارد نیز باید با هماهنگی و در محل‌های مشخص شده انجام شود.

به گفته وی، نصب هرگونه بنر و پلاکارد بدون هماهنگی با شهرداری و خارج از محدوده مشخص شده غیرمجاز بوده و برداشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج همچنین با بیان اینکه سینمای رو باز آبیدر در این ایام فعال خواهد بود و تصریح کرد: هتل‌ها و مراکز اقامتی باید نسبت به برپایی سفره هفت‌سین و ارتقاء سطح کیفیت‌ پذیرایی از مهمانان و نحوه برخورد با مسافران و گردشگران اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/79002/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول