اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

بستر احداث شهرک سینمایی در گلستان فراهم است/ گرگان نیازمند اصلاح طرح‎های مهندسی

عضو شورای اسلامی شهر گرگان مواهب طبیعی گلستان را برای ایجاد شهرک سینمایی مناسب خواند.

بستر احداث شهرک سینمایی در گلستان فراهم است/ گرگان نیازمند اصلاح طرح‎های مهندسی

علیرضا پزشکپور در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: وجود ظرفیت‎هایی مانند دشت، کویر، دریا، خطوط ریلی و هوایی، گلستان را از هر لحاظ مهیای ایجاد شهرک سینمایی کرده است.

وی بر ضرورت اصلاح طرح‎های مهندسی در شهر تاکید و تصریح کرد: گرگان کلان‎شهر آینده است، بنابراین برای رفع مشکلات کلان‎شهر آینده باید از اکنون به فکر باشیم.

ایجاد دوربرگردان‎های استاندارد همراه با جان‎پناه ضرورت اساسی است

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با ارائه پیشنهادی نسبت به ایجاد مترو، تراموا و مونوریل در گرگان تاکید کرد و افزود: این پیشنهاد باید از طریق کار کارشناسی محقق شود.

پزشکپور با بیان اینکه ایجاد دوربرگردان‎های استاندارد همراه با جان‎پناه جزو ضرورت‎های اساسی محسوب می‎شود، افزود: مشکل ترافیکی شهر گرگان باید با عملیاتی کردن طرح‎های مهندسی و کارآمد مرتفع شود.

وی در خصوص پارکینگ‎های طبقاتی روباز بیان داشت: در مکان‎هایی که قیمت زمین بسیار زیاد است باید به دنبال پارکینگ‎های طبقاتی روباز باشیم تا مردم از آن استفاده کنند.

پارکینگ‎های طبقاتی در گرگان کارنامه زمانبری داشته است

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه ایجاد پارکینگ‎های طبقاتی در گرگان کارنامه زمانبری داشته است، یادآور شد: پارکینگ نعلبندان پس از شش سال راه‎اندازی شد اما پروژه عدالت 17 پس از 10 سال هنوز به ثمر نرسیده است.

پزشکپور در خصوص مشکلات ترافیکی آخر سال در محدوده چهارشنبه‎بازار گرگان گفت: باید تمهیداتی برای آن نقطه در نظر گرفت تا بار ترافیکی کم شود اما نمی‎توان صد درصد جلوی آن را گرفت چراکه آنقدر رفت و آمد شب عید زیاد خواهد شد که ناگزیر شاهد این قبیل اتفاقات هستیم.

وی با بیان اینکه کمیسیون خدمات شهری برای کاهش معضل ترافیک در حال رایزنی و اتخاذ تمهیدات مناسب است، خاطرنشان کرد: محدوده بازارچه‎ها و بازارهای محلی در روزهای منتهی به پایان سال با تردد مردم مواجه است که امیدواریم با تمهیدات مناسب کمیسیون خدمات شهری مرتفع شود.

انتهای پیام/83001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول