اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان راور خبر داد

کشف محموله 660 کیلویی مواد مخدر در راور

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: نیروهای یگان تکاوری این شهرستان مقدار 588 کیلوگرم تریاک، 25 کیلوگرم هروئین و 48 کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کردند.

کشف محموله 660 کیلویی مواد مخدر در راور

سیدمهدی قویدل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: در پی حضور اشرار و تردد آنها در منطقه و درگیری و شهادت سجاد زمانی مأمور نیروی انتظامی در نخستین روز سال جاری و ادامه اقدامات عملیاتی نیروهای یگان تکاوری شهرستان راور، مقدار 588 کیلوگرم تریاک، 25 کیلوگرم هروئین و 48 کیلوگرم حشیش کشف شد.

وی با اشاره به افزایش تردد اشرار و حمل مواد مخدر در ماه‌های اخیر از حوزه قضایی شهرستان راور علت افزایش ترانزیت مواد مخدر به استان‌های همجوار و مرکزی را خلأهای امنیتی در مناطق کویری  و مرکز استان‌های همجوار و تبدیل گردان سابق به یگان تکاوری دانست.

دادستان راور از کشف مقادیری مهمات شامل یک‌هزار و 357 عدد فشنگ کلاش، 472 فشنگ گرینف، و 10 گلوله آر‌پی‌جی  خبر داد و بیان کرد: این کشفیات در ادامه کشف 400 کیلوگرم سوخته تریاک از کاروان اشرار در تاریخ اول فروردین بوده و عملیات پاکسازی ادامه دارد. 

قویدل ضمن تقدیر از  زحمات ماموران یگان تکاوری و سایر عوامل اقدام کننده در این عملیات بیان داشت: اشرار با سه دستگاه خودور و یک دستگاه موتورسیکلت از مناطق کویری شمال شرقی  شهرستان اقدام به حمل مواد کرده و یک دستگاه خودروی آنها نیز پس از انهدام  کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/2446/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول