اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد خبر داد

کشف بیش از 218 کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری

فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد گفت: طبق آمار و ارقام سال جاری، بیش از 218 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط هنگ مرزی پارس‌آباد کشف شده است.

کشف بیش از 218 کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری

اردشیر جوانشیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با تلاش ماموران مرزبانی هنگ مرزی پارس‌آباد از ابتدای سال جاری در عملیات‌های مختلف در مبارزه با سوداگران مرگ در حوزه مناطق مرزنشین بیش از 218 کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از خرده و عمده کشف شد و 100 نفر را نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود: اقلام دخانی از جمله سیگار بیش از 3 هزار و 66 نخ و 6 نفر نیز در این رابطه دستگیر، بیش از 134 هزار عدد انواع مواد محترقه و 15 نفر نیز در این رابطه دستگیر و متهمان دستگیر شده در این رابطه پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

جوانشیر در پایان سخنان خود با هشدار به قاچاقچیان منطقه گفت: با تلاش و فعالیت مرزبانان در مرزها و حوزه‌های مرزنشین عرصه برای هیچ مجرمی امن نبوده و متخلفان بدانند به هیچ عنوان نمی‌‌توانند از چنگال عدالت به راحتی بگریزند.

انتهای پیام/62003/ح10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول