اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 575 کیلوگرم مواد مخدر طی سه روز گذشته در این استان خبر داد.

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، حمید فهیمی‌راد اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان موفق شدند طی سه روز گذشته و در چند عملیات پلیسی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی یک باند موادمخدر را که اقدام به انتقال مواد مخدر از شهرهای مرزی به زاهدان می‎کردند را شناسایی و در یک عملیات پلیسی سرکرده این باند را در مخفیگاهش دستگیر کنند که در بازرسی از مخفیگاه این متهم 303 کیلو و 175 گرم تریاک و 800 گرم حشیش کشف و سه دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مستقر در ایست و بازرسی شهید صدوقی «نصرت‌آباد» نیز در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس که از زاهدان به سمت شیراز در حرکت بود،87 کیلو و 100 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و چهار متهم را دستگیر کردند.

فهیمی‎راد در پایان از کشف مواد مخدر در یک کامیون خبر داد و گفت: ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان کنارک نیز در ایستگاه بازرسی «بیردف» از یک دستگاه خودروی کامیون یخچال‌دار که از مسیر کنارک به جاسک در حرکت بود، 183 کیلو و 820 گرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/75004/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول