اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان:

80 درصد زائران راهیان نور را جوانان تشکیل می‎دهند

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه حضور جوانان در کاروان‎های راهیان نور پررنگ‎تر است، گفت: بیش از 80 درصد کسانی که به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‎شوند از قشر جوان هستند.

80 درصد زائران راهیان نور را جوانان تشکیل می‎دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از جوانان برای نخستین بار در مناطق عملیاتی حضور می‎یابند که این حرکت بسیار مسرت‎بخش است.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس حادثه بسیار بزرگی در کشور به وجود آمد که سرمنشاء برکات زیادی برای انقلاب اسلامی شد، عزت و اقتداری که کشور ایران دارد به برکت همان دفاع هشت ساله است که بهترین فرزندان ملت برای دفاع از آرمان‎ها و ارزش‎ها تا پای جان رفتند و نگذاشتند به ارزش‎های انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد شود.

هدف کاروان راهیان نور انتقال تاریخ هشت سال دفاع مقدس به جامعه است

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه هدف کاروان راهیان نور انتقال تاریخ هشت سال دفاع مقدس به جامعه خصوصا نسل جوان است، ادامه داد: اگر بتوانیم این فرهنگ را به طور صحیح انتقال دهیم قطعا انقلاب اسلامی را برای آینده بیمه می‎کنیم.

کریمی‎اول بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان تأکید کرد و افزود: فرهنگ استقامت و پایداری باعث پیروزی‎های متعدد برای کشورمان شده است لذا باید به تقویت و نهادینه شدن این مهم در جامعه اهتمام کنیم.

وی راهیان نور را حرکتی مثبت و تاثیرگذار خواند و بیان داشت: افرادی که وارد منطقه شلمچه، طلائیه، فتح‎المبین، اروند و سایر نقاط عملیاتی می‎شوند یک تحول عظیم روحی و معنوی در آنها ایجاد می‎شود.

حرکت شایسته راهیان نور باید حمایت و پشتیبانی شود

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: روحیه سلحشوری، ایثارگری و بصیرت‎افزایی از دیگر محاسن حضور جوانان در کاروان راهیان نور است.

کریمی‎اول با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در منطقه عملیاتی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که در مناطق عملیاتی حضور پیدا کرده و برای زائران راهیان نور سخنرانی می‎کنند که این اقدام حامل یک پیام مهم است پیامی که به تداوم عزتمندی کشور تاکید دارد.

وی با بیان اینکه حرکت شایسته راهیان نور باید حمایت و پشتیبانی شود، گفت: مسئولان نیز باید در این مناطق حضور پیدا کنند، چراکه بهترین فرزندان ملت برای دفاع از ارزش‎های انقلاب اسلامی در این نقطه به شهادت رسیدند و اگر ایران زیباست و در عرصه‎های مختلف حرف برای گفتن دارد به برکت خون شهداست.

انتهای پیام/83001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول