اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته صورت گرفت

اعطای بیش از 2 هزار مورد ملاقات به زندانیان فردوس

رئیس زندان فردوس از اعطای 2 هزار و 422 مورد ملاقات به زندانیان زندان این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

اعطای بیش از 2 هزار مورد ملاقات به زندانیان فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، سید محمدرضا موسوی‌ثانی با بیان اینکه اعطای ملاقات به زندانیان و خانواده‌های آنان می‌تواند به عنوان یک اهرم اثرگذار بر رفع مشکلات زندانیان باشد، اظهار داشت: بسیاری از زندانیان پس از ملاقات با خانواده‌هایشان از روحیه‌ای شاداب برخوردار می‌شوند و همین امر سبب تغییر در رفتار آنان می‌شود.

وی ادامه داد: اعطای ملاقات که می‌تواند نمونه‌ای عینی از صله‌رحم باشد، بر تجدید روحیه زندانیان تاثیرگذار است و بسیاری از زندانیان در همین ملاقات‌ها موفق به رفع مشکلات خود می‌شوند.

رئیس زندان شهرستان فردوس با اشاره به اینکه نمی‌توان از اثربخشی ملاقات زندانیان با خانواده‌های آنان غافل شد، افزود: در آئین‌نامه سازمان زندان‌ها به صراحت از اعطای ملاقات به زندانیان یاد شده و چنانچه زندانیان مقررات داخلی زندان را رعایت کنند، اعطای ملاقات حسب آئین‌نامه سازمان زندان‌ها به بستگان درجه یک آنان بلامانع است.

موسوی‌ثانی خاطر نشان کرد: در همین راستا و با توجه به این‌که ملاقات می‌تواند نقش موثری در کاهش مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان داشته باشد، در طول سال گذشته، تعداد 2 هزار و 422 مورد ملاقات اعم از عمومی، تلفنی و خصوصی به زندانیان اعطا شد.

وی اذعان داشت‌: از این تعداد ملاقات که با همکاری و مساعدت همه عوامل دخیل در این امر صورت گرفته است، یک‌هزار و 202 مورد ملاقات عمومی، یک هزار و 154 مورد ملاقات حضوری و 64 مورد ملاقات شرعی بوده که در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به زندانیان اعطا شده است.

انتهای پیام/22482/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول