اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان مطرح کرد

6 هزار نیروی پلیس عهده‌دار تامین امنیت استان اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در طول ایام نوروز بیش از 6 هزار نیروی پلیس تامین امنیت مردم در سطح استان را بر عهده دارند و از بیش از 300 هزار همیار پلیس نوجوان نیز در این ایام کمک گرفته‌ایم.

6 هزار نیروی پلیس عهده‌دار تامین امنیت استان اصفهان

عبدالرضا آقاخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در ایام عید اظهار کرد: خوشبختانه نوروز امسال شاهد کمترین میزان ارتکاب تخلف در سطح استان اصفهان بودیم.

وی ادامه داد: امسال در ایام نوروز در کشف مواد مخدر تا این لحظه بیش از 400 درصد افزایش کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم و ارتکاب جرایم خشن نیز در مدت تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 85 درصد کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به آمار تصادفات جاده‌ای افزود: در بحث تصادفات فوتی برون شهری تا هشتم فروردین ماه حدود 22 درصد نسبت مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته‌ایم و در تصادفات درون شهری حدود 46 درصد کاهش را شاهد بودیم و در مجموع تا حدود 20 درصد کاهش در تصادفات شهری و برون شهری را شاهد بوده‌ایم.

وی گفت: در طول ایام نوروز بیش از 6 هزار نیروی پلیس تامین امنیت مردم در سطح استان را بر عهده دارند و از بیش از 300 هزار همیار پلیس نوجوان نیز در این ایام کمک گرفته‌ایم.

انتهای پیام/63028/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول