اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان خبر داد

اجرای طرح پلیس افتخاری در 13 استان کشور

جانشین فرماندهی ناجا از اجرای ساز و کار پلیس افتخاری در 13 استان کشور خبر داد.

اجرای طرح پلیس افتخاری در 13 استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار احمدرضا رادان شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از ستاد انتظامی گیلان اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنترل تصادفات، سرقت و خدمت به مردم نسبت به سال گذشته آماده‌تر است.

وی، عدم شتاب، عجله و استراحت کافی در سفر را بهترین هدیه و ارمغان مردم به پلیس دانست و تصریح کرد: پایبندی مردم به تکالیف شهروندی قبل از ترک منزل به قصد مسافرت در کاهش وقوع سرقت منزل موثر است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه سازوکار پلیس افتخاری از ستاد کل نیروی های مسلح ابلاغ شده است، اظهار کرد: این سازوکار در 13 استان در اولویت اجرایی قرار گرفته است.

وی، گیلان را یکی از این استان‌هایی دانست که می‌تواند پلیس افتخاری داشته باشد.

رادان از همراهی مردم با پلیس در کاهش 9 درصدی وقوع تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل قدردانی کرد و یادآور شد: کاهش تصادفات قابل قبول نبوده زیرا تعدادی از مسافران به مقصدشان نرسیدند.

وی با بیان اینکه واژگونی خودرو روز دوشنبه نسبت به روز گذشته افزایش داشته است، گفت: دلیل اصلی واژگونی خودرو خستگی و خواب‌آلودگی مردم و شتاب و عجله در رسیدن به مقصد بوده است.

رادان با اشاره به اینکه مردم با استراحت کافی و عدم شتاب و عجله می‌توانند 46 درصد از دلایل تصادفات را کم کنند، بیان کرد: از حیث فراوانی 62 درصد از تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ داده که این موضوع ناشی از عجله و شتاب مردم در رسیدن به مقصد است.

جانشین فرمانده ناجا درصد بالایی از تصادفات را در ساعت خواب و خستگی از 12 ظهر تا 18 عصر عنوان کرد و متذکر شد: مردم تمرین شتاب و عجله نکردن را سر لوحه سفر خود قرار دهند تا از سفر لذت ببرند.

انتهای پیام/2300/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول