اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه کردستان خبر داد

کاهش 42 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در کردستان‌

رئیس پلیس‌راه کردستان از کاهش 42 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروزی امسال در این استان خبر داد.

کاهش 42 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در کردستان‌

رمضان نادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بر اساس آمار از  آغاز تعطیلات نوروزی در زمینه فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای 42 درصد و در مجموع تصادفات جرحی و فوتی 10 درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در استان کاهش داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی امسال نیز همانند سال‌های گذشته همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: این طرح با فعالیت بیش از 650 نفر از عوامل پلیس‌راه در قالب 105 اکیپ محسوس و نامحسوس در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط تا 17 فروردین ماه‌ جاری ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس پلیس‌راه کردستان، در طرح پلیس نوروزی امسال در کنار این اکیپ‌ها از ظرفیت چهار ایستگاه ثابت و 7 پاسگاه پلیس راه نیز در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران، گردشگران و مردم استان استفاده می‌شود.

نادری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات ترافیکی و احتیاط خود رانندگان با وجود افزایش آمار قابل توجه مسافران نسبت به سال گذشته در مجموع تصادفات جرحی و فوتی 10 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سطح استان کاهش داشته‌ایم.

وی در مورد محورهایی که بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند نیز بیان کرد: محور سقز بیشترین آمار تصادفات فوتی و محور مریوان نیز بیشترین آمار تصادفات جرحی را در طول چند روز اخیر به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس‌راه کردستان در پایان با بیان اینکه عدم توجه به جلو، خواب‌آلودگی و تخطی از سرعت غیرمجاز مهم‌ترین عامل تصادفات در جاده‌های استان طی چند روز اخیر بوده است، عنوان کرد: از رانندگان به ویژه مسافرانی که برای تعطیلات نورزی این استان را انتخاب می‌کنند، می‌خواهیم با احتیاط و حوصله رانندگی تا خدای ناکرده دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/79002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول