اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

کاهش 24 درصدی تصادفات در جاده‌های استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در نوروز امسال نسبت به سال گذشته در مورد تصادفات رانندگی با کاهش 24 درصدی مواجه هستیم.

کاهش 24 درصدی تصادفات در جاده‌های استان فارس

سیروس سجادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در این استان اظهار داشت: در نوروز امسال نسبت به سال گذشته در مورد تصادفات رانندگی با کاهش 24 درصدی مواجه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در تصادفات فوتی چهار درصد و در مجموع 12 درصد کاهش متوفیان و 14 درصد مجروحان تا هشت روز نخست سال جاری داشتیم.

وی با اشاره به افزایش تردد خودرو در جاده‌های استان فارس گفت: از 25 اسفند 92 تا امروز میزان تردد خودرو هشت درصد افزایش داشته است.

سجادیان از کاهش جرایم سرقت در ایام نوروز خبر داد و افزود: در نوروز 93 جرایم سرقت از جمله سرقت خودرو و داخل خودرو  19 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جدید تاکنون به جز تصادفاتی که به دلیل خواب‌آلودگی و سرعت بالای خودرو بوده است، حادثه قابل توجهی نداشتیم.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه با اشاره به ضرورت حفظ حرمت ایام فاطمیه از مردم خواست در روزهای پایانی نوروز با رعایت این ایام با سعه صدر رانندگی کرده و با توجه به علائم رانندگی و کنترل سرعت خودروی خود از بروز حادثه جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه احترام به قانون باعث می‌شود شاهد کمترین خسارت باشیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی این استان در ایام نوروز از تمام توان خود برای ایجاد امنیت بهره برد.

سجادیان بیان کرد: برای تحقق شعار امسال تمام دستگاه‌ها باید وظایف خود را بشناسند و در حوزه‌ فرهنگ و اقتصاد از تمام ظرفیت‌ها بهره ببرند.

وی گفت: ما نیز در نیروی انتظامی از تمام ابزار و امکانات داخلی برای تحقق این شعار تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/2448/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول