اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بهداشت ستاد خدمات سفر مازندران:

تلفات ناشی از تصادفات در مازندران به 15 نفر رسید

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: تلفات ناشی از تصادفات در مازندران به 15 نفر رسید.

تلفات ناشی از تصادفات در مازندران به 15 نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد پنبه‌چی بعد از ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه تلفات ناشی از تصادف در ایام نوروز تاکنون به 15 نفر رسید، اظهار داشت: میزان تلفات ناشی از تصادف دیروز دو نفر بود.

وی بیان داشت: این تعداد فوتی‌ها مربوط به مجروحانی است که به مراکز درمانی انتقال داده شد و یا در بیمارستان فوت کردند و ممکن است برخی از مجروحان قبل از حضور اورژانس فوت کرده باشند که این آمار در اختیار پزشکی قانونی است.

پنبه‌چی تصریح کرد: تعداد بیماران تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس مازندران از ابتدای تشکیل ستاد خدمات سفر تاکنون را هزار و 219 نفر اعلام کرد.

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود: دیروز 120 نفر در اورژانس به دلیل تصادف پذیرش شدند.

این مسئول به اقدامات انجام شده برای بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی در این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای تشکیل ستاد تاکنون چهار هزار و 271 کیلو مواد غذایی در مازندران معدوم شد که 422 کیلوگرم مواد معدوم شده نتیجه بازرسی‌های روز گذشته بود.

وی به همکاری هلال احمر با کمیته بهداشت و درمان مازندران نیز اشاره کرد و گفت: هلال احمر مازندران در این ایام 285 ماموریت انجام داد که ماموریت‌های دیروز این ارگان 40 مورد بود.

به گزارش فارس ستاد اجرای خدمات سفر در مازندران از 28 اسفند 92 در ستاد مرکزی میراث فرهنگی مازندران تشکیل و فعالیت این ستاد تا 15 فروردین ماه نیز ادامه دارد.

بسیاری از مسئولان اجرایی مازندران نیز عضو این ستاد هستند، تاکنون برخی مسئولان استانی از نزدیک در جریان فعالیت این ستاد قرار گرفتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران نیز امروز در محل ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران حضور یافتند.

انتهای پیام/86004/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول