اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جوانان هلال احمر خبر داد

فعالیت 20 هزار جوان داوطلب هلال احمر در پست‌های نوروزی

معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر گفت: هم‌اکنون حدود 20 هزار نفر از جوانان داوطلب سراسر کشور در پست‌های نوروزی در حال ارائه خدمات به مسافران و گردشگران هستند.

فعالیت 20 هزار جوان داوطلب هلال احمر در پست‌های نوروزی

امیر معتمدی امروز در حاشیه بازدید از کمپ‌های نوروزی جمعیت هلال احمر واقع در محور مواصلاتی هراز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: هم‌اکنون حدود 20 هزار نفر از جوانان داوطلب سراسر کشور در پست‌های نوروزی در حال ارایه خدمات به مسافران و گردشگران هستند.

وی با ابراز رضایت از فعالیت هلال احمر در پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات، ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر در محور هراز و شهرستان آمل ابراز داشت: راهنمایی مسافران و ایجاد فرهنگ درست رانندگی با توزیع بروشورهای راهنمایی و هشداردهنده در بین مسافران از جمله خدمات سازمان جوانان هلال احمر است.

معتمدی بیان داشت: ایجاد فضای کودک در پست‌های هلال احمر نیز جهت ایجاد فرهنگ درست تردد و رانندگی در بین کودکان ایجاد شده تا آنها نیز راه و روش درست رانندگی از کودکی بیاموزند.

این مسئول با اشاره به برپای خیمه‌های نماز در کنار طرح‌های هلال احمر در ایام نوروز یادآور شد: در این خیمه‌ها که در آن سعی کردیم نماز جماعت برپا کنیم مسافران می‌توانند به عبادت و اقامه نماز بپردازند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر در مورد غرفه‌های سلامت مسافران، عنوان کرد: انجام تست رایگان قند و فشار خون خون هم از سوی جوانان حاضر در جمعیت هلال احمر برای همه مسافرانی که مایل به انجام این تست باشند امکان‌پذیر است تا در این ایستگاه‌های سلامت پست‌های نوروزی به مسافران هشدارهای لازم داده شده و آنها نیز با ایجاد حساسیت‌زایی از این پس هرچند وقت یک بار با اندازه‌گیری تست‌های فشار و قند خون که علایم حیاتی بدن را نمایش می‌دهند بیشتر به فکر سلامت خود باشند.

معتمدی خاطرنشان کرد: سعی داریم علاوه بر این خدمات متعدد، هر خدمت دیگری که جوانان بتوانند در مجموعه هلال احمر ارایه دهند را برای ایجاد سفرهای بی‌خطر و با ضریب ایمنی بالا برای هموطنان‌مان در 20 روز تعطیلات نوروزی ارایه دهیم.

وی با تأکید فعالیت گسترده جوانان جمعیت هلال احمر مازندران در محور هراز و دیگر کمپ‌ها ضمن قدردانی از این افراد، ابراز داشت: مازندران یکی از استان‌های گردشگرپذیر و همچنین خطرخیز کشور است و همچنین بسیاری از مسافرانی که قصد سفر به شمال کشور را دارند ابتدا به این استان ورود پیدا می‌کنند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر در پایان اذعان داشت: پست‌های هلال احمر در این استان به صورت کامل با تجهیزات لازم در حال خدمت بوده و افرادی آگاه، آماده و داوطلبانی زبده در آن به‌کارگیری شدند و امیدواریم خدمات و تلاش‌های آنها به مسافران تا پایان سفرهای نوروزی بتواند موثر و سازنده باشد.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول