اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال جدید

همایش «تبیین ضرورت استحکام قدرت درونی نظام اسلامی» در گرمسار برگزار شد

همایش «تبیین ضرورت استحکام قدرت درونی نظام اسلامی» در آستانه سال جدید ‌در گرمسار برگزار شد.

همایش «تبیین ضرورت استحکام قدرت درونی نظام اسلامی» در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، کارشناس سیاسی بسیج گرمسار پیش از ظهر امروز در همایشی با موضوع تبیین ضرورت استحکام قدرت درونی نظام اسلامی که با حضور دانشجویان در مسجد جامع گرمسار برگزار شد، گفت: ضربه زدن به قدرت درونی نظام از اهداف استکبار است.

مهدی مقربی با اشاره به ضرورت استحکام قدرت درونی نظام گفت: یکی از اهداف مطرح کردن این نظریه توسط رهبر انقلاب، مقابله با عوامل رکود و خنثی کردن مهم‌ترین هدف استکبار جهانی ضربه زدن به استحکام درونی نظام است.

مقربی افزود: یکی از دلایل غرب برای ضربه زدن تفاوت ذاتی و ماهوی انقلاب اسلامی با استکبار جهانی بوده و دلیل دیگر به خطر افتادن منافع استکبار هم در زمینه‏های سیاسی و هم در زمینه‏های اقتصادی در منطقه است.

کارشناس سیاسی بسیج گرمسار با اشاره به شواهدی که ضربه زدن استکبار به قدرت درونی نظام را اثبات می‏کند، گفت: فعالیت هزاران رسانه صوتی و تصویری علیه نظام، القای ناکارآمدی نظام اسلامی و معرفی کردن ارتباط با آمریکا به عنوان حلال مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایران همه شواهدی برای هدف غرب در راستای ضربه زدن به قدرت درونی نظام است.

مقربی تصریح کرد: بین شبکه‏های ماهواره‏ای معاند نظام اسلامی بعضا شبکه‏های مذهبی پیدا می‏شود که برنامه‏هایی را تولید می‏کند که قشر مذهبی ما را هدف قرار داده است مثلاً یکی از این شبکه‏ها با توهین به مقدسات اهل سنت که از سوی مقام معظم رهبری حرام اعلام گردیده سعی در جذب مخاطب دارد.

وی بیان کرد: جالب است که بدانید این شبکه طبق اطلاعات به دست آمده از پنتاگون تغذیه مالی می‏شود یعنی در یک کلام در باره این شبکه می‏توان گفت بودجه از پنتاگون می‏گیرد تا انتقام مظلومیت حضرت زهرا(س) و شیعه را از اهل سنت بگیرد.

کارشناس سیاسی بسیج گرمسار با بیان اینکه استکبار با القای ناکار آمدی نظام اسلامی سعی در ضربه زدن به استحکام درونی نظام اسلامی را دارد، افزود: متأسفانه برخی از دوستان و دلسوزان انقلاب ناخواسته پازل دشمن را پر می‏کنند و با برخی از اقدامات نسنجیده بهانه دست دشمن می‏دهند تا آنها بر این ادعا که نظام اسلامی ناکارآمد است استدلال کنند.

وی ابراز داشت: در دوره اول توزیع سبد کالا که با اشکالاتی همراه بوده است، وندی شرمن گفت که ایران با قسط اول پول‏های بلوکه شده‏اش در آستانه پیروزی انقلاب مردمش را سیر کرد.

مقربی، تنها راه مقابله با هدف دشمن مبنی بر ضربه زدن به قدرت درونی نظام را افزایش این قدرت برای دفاع مشروع و منطقی دانست و متذکر شد: ما باید در دفاع در مقابل این هجمه‏ها از شرع مقدس تخلف نکنیم، همان‌طور که رهبری هم فرمودند استفاده از سلاح هسته‏ای حرام شرعی است.

کارشناس سیاسی بسیج گرمسار افزود: باید با عقل‏گرایی و خردورزی و با ادبیاتی منطقی حقوقی که توسط استکبار در این سال‏ها از ملت ایران سلب شده را بازستانیم.

انتهای پیام/2249/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول