اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون حقوقی وزارت ارشاد

همایش توسعه و پیشرفت نوش‌آباد برگزار می‌شود

همایش توسعه و پیشرفت شهر نوش‌آباد همزمان با دومین جمعه نوروز 93 در سالن سردار شهید راحمی این شهر برگزار می‌شود.

همایش توسعه و پیشرفت نوش‌آباد برگزار می‌شود

دبیر این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این همایش به همت انجمن پیشرفت نوش‌آباد و حمایت شورای شهر و شهرداری این شهر ساعت 9:30 صبح روز جمعه هشتم فروردین با حضور حسین نوش‌آبادی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

امیرحسین محتشمی‌پور، معرفی انجمن پیشرفت نوش‌آباد که مراحل تأسیس خود را در وزارت کشور طی می‌کند را هدف از برگزاری این همایش دانست و گفت: معرفی زمینه‌های پیشرفت اقتصاد و توسعه نوش‌آباد با عزم ملی و همت جهادی به شهروندان و فعالان شهر، شناسایی و هم‌اندیشی فرهیختگان، نخبگان و چهره‌های اثرگذار نوش‌آباد در مسیر برنامه‌ریزی برای توسعه این شهر تاریخی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

به گفته وی، شناسایی نقاط قوت و ضعف توسعه شهر، استفاده از توانمندی‌های داوطلبانه به منظور اصلاح و برنامه‌ریزی برای رفع نیازمندی‌های شهر با مشارکت شهروندان از محورهای برگزاری همایش است.

دبیر همایش توسعه و پیشرفت شهر نوش‌آباد، برنامه‌ریزی برای معرفی ظرفیت‌های این شهر در دو بخش صنعت و گردشگری با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، تجلیل از نخبگان علمی، ورزشی، فرهنگی، نیکوکاران و کارآفرینان که رتبه‌های ملی را در سال جاری کسب کردند را از دیگر موضوعات برگزاری همایش برشمرد.

محتشمی‌پور، انجام مقدمات اجرایی لازم برای برگزاری همایش توسعه و پیشرفت شهر نوش‌آباد با تشکیل ستاد اجرایی این همایش از بهمن‌ماه را یادآور شد و گفت: حدود 50 نفر از نوش‌آبادی‌های مقیم تهران با مسئولیت‌های اجرایی در سطح ملی، مدیران شهرستانی و فعالان حوزه‌های مذهبی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای شرکت در این همایش دعوت شده‌اند.

به گفته وی، آغاز عملیات اجرایی پروژه چند منظوره فرهنگی اجتماعی با حضور سردار ابراهیم راحمی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، حضور در گلزار شهدای نوش‌آباد و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری و شرکت در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه از برنامه‌های جنبی این همایش است.

انتهای پیام/2406/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول