اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو

29 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل آزاد شدند

در آستانه سال نو و به همت ستاد دیه استان اردبیل 29 زندانی جرایم غیر عمد و مالی در استان اردبیل آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

29 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم آزادی این زندانیان که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، معاون قضایی دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: ما با همکاری نیکوکاران، خیرین و عموم مردم شاهد آزادی این تعداد زندانی جرایم غیر عمد هستیم که به صورت اتفاقی و براساس جرایمی که غیر عمد مرتکب شده‌اند، در زندان به سر می‌بردند.

انور اسکندری افزود: مبلغ محکومیت این زندانیان 30 تا 40 میلیارد ریال بود که با تلاش انجام شده و گذشت محکوم علیه این رقم به کمتر از 10 میلیارد ریال کاهش یافت و با پرداخت این رقم موفق شدیم زندانیان جرایم غیر عمد را از زندان آزاد کنیم.

معاون قضایی دادگستری استان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری خوب مردم به ویژه افراد متمول و نیکوکار زمینه آزادی دیگر زندانیان مالی و جرایم غیر عمد که محکومیت آنها صادر شده و در زندان به سر می‌برند، فراهم آمده و آنها بتوانند به آغوش خانواده‌های خود باز گردند.

انتهای پیام/62001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول