اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کرمانشاه خبر داد

آزادی 12 زندانی با کمک خیران در آستانه سال نو

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه از پرداخت بدهی 12 نفر زندانی با کمک خیران خبر داد و گفت: این افراد در آستانه سال جدید به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادی 12 زندانی با کمک خیران در آستانه سال نو

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل زندان‌های استان کرمانشاه، اژدر اسدبیگی اظهار داشت: بدهی 12 نفر زندانی با کمک خیران و پیگیری مددکاران اجتماعی زندان مرکزی پرداخت شد و در آستانه سال جدید این افراد به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه نقش نیکوکاران و خیران در آزادی‌سازی زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکاران مالی را موثر برشمرد و از اقدام خداپسندانه نیکوکارانی که زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کرده‌اند نیز تشکر کرد.

وی افزود: اغلب این زندانیان به‌دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی، سال‌هایی از عمر خود را در زندان سپری کرده‌اند که در نهایت با تلاش‌های گروه مددکاری و دیگر مسئولان ذی‌ربط، اسامی و میزان بدهی آنان مشخص شد و با همت خیران از زندان آزاد شدند.

این مسئول جذب کمک‌های خیران و رفع گرفتاری محکومان مالی را از جمله فعالیت‌های حمایتی مجموعه زندان‌های استان کرمانشاه عنوان و بر تداوم این امر مهم تاکید کرد.

انتهای پیام/2700/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول