اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان:

تفریح فرزندان با نظارت خانواده‎ها مدیریت شود/ چهارشنبه‎سوری و خاموشی آتش‎بازی

فرمانده انتظامی استان گلستان بر لزوم نظارت خانواده‎ها بر روی تفریح فرزندان تأکید کرد و گفت: تفریح فرزندان باید با نظارت خانواده‎ها مدیریت شود.

تفریح فرزندان با نظارت خانواده‎ها مدیریت شود/ چهارشنبه‎سوری و خاموشی آتش‎بازی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شب چهارشنبه‎ای که براساس باوری دیرینه، سنتی به یاد ماندنی بود در واپسین ساعات سال 92 سرخی و گرمای آتش آن در میان مواد محترقه گمشده و حرارت بزرگداشت این آئین رو به سردی می‎رود.

چهارشنبه‎سوری آئین و سنتی که تا دیروز فرصتی برای آرامش و با هم بودن مردم بود اکنون در هیاهوی انفجارها در حال از بین رفتن و رو به خاموشی است.

خوشبختانه نظارت مسئولان متولی و اطلاع‎رسانی به موقع سبب شده تا میزان اتفاقات در چهارشنبه آخر سال تقلیل پیدا کند و مردم به آرامش خاطر بیشتری به استقبال سال جدید بروند.

فرمانده انتظامی استان گلستان امشب در گفتگو یا خبرنگاران استان گلستان با بیان اینکه مراقبت خانواده‎ها از فرزندان می‎تواند آغازگر شادی و نشاط برای پا گذاشتن به سال جدید باشد، افزود: خانواده‎ها باید همواره نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و هشدارهای لازم از سوی مسئولان را جدی بگیرند.

سیدمحمود میرفیضی از مردم خواست تا نسبت به تربیت و نظارت فرزندان خود اهتمام بیشتری داشته باشند و خاطرنشان کرد: این انتظار از والدین وجود دارد همان طوری که آنها نسبت به پوشاک و خوراک فرزندان‎شان وقت صرف می‎کنند روی تفریح و نشاط آنها نیز مدیریت لازم را داشته باشند تا شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار در روزهای پایانی سال نباشیم.

وی بیان داشت: افرادی که موجب سلب آرامش مردم می‎شوند و نسبت به بستن خیابان و معابر اقدام می‎کنند با آنها برخورد می‎شود و افرادی که دستگیر می‎شوند تا پایان تعطیلات نوروز مهمان نیروی انتظامی خواهند بود.

میرفیضی یادآور شد: بر اساس قانون مجازات اسلامی برای افراد متخلف علاوه بر مجازات حبس، ضربات شلاق نیز در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان تصریح کرد: تجربه نشان داده است که هر زمان مشارکت مردم آگاهانه‌تر، پرشورتر و فعال‌تر باشد، امنیت با هزینه کمتری حاصل می‌شود و آثار اجتماعی و روانی آن نیز پایدارتر خواهد بود.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول