اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

خدمات شبانه‌روزی 6 مرکز بهداشتی درمانی برای گردشگران نوروزی جم

فرماندار جم از خدمات شبانه‌روزی شش مرکز بهداشتی درمانی و داروخانه برای گردشگران نوروزی شهرستان جم خبر داد.

خدمات شبانه‌روزی 6 مرکز بهداشتی درمانی برای گردشگران نوروزی جم

عبدالرسول زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات تاکنون تعداد زیادی از مهمانان نوروزی از شهرستان جم بازدید کرده و در این شهرستان اقامت داشته‌اند.

وی افزود: جم دارای بیشترین تعداد آثار تاریخی و گردشگری است و امسال تلاش کردیم نسبت به تجهیز و ساماندهی اماکن گردشگری برای رفاه بیشتر گردشگران اقدام کنیم.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین نقاط دیدنی این شهرستان می‌توان به کوه پردیس، باغ‌های لیمو و زیتون، پیر بی‌بی بانو، جنگل گلوبردکان ریز و مناطق باستانی دایو و گلوقلات، پیر گلدسته، سد و گورستان تاریخی اشاره کرد که تاکنون گردشگران و مسافران از این مناطق بازدید داشته‌اند.

زارع تصریح کرد: مناظر زیبای گود لح، حمام قاجاریه، آسیاب علی‌آباد (طاحونهٔ حاجی مظفر)  رشته قنات قره چناق، تنگ حنا، بنو تنگمان، باغ پدری، سی‌سواران، باغ‌های بیدخوار، نرگسی، بیدبلند، کوری، منظر، حاجی‌آباد، صیدی، پهگو، فرامرزی، انارستان و دیگر روستاهای زیبای جم و ریز نیز از دیگر جاذبه‌هایی است که مهمانان نوروزی و سایر گردشگران از این مناطق بازدید می‌کنند.

وی ابراز داشت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته، مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان شهرستان جم آمادگی کاملی برای ارائه خدمات فوری و شبانه‌روزی به مهمانان نوروزی و گردشگران را دارند.

فرماندار جم از خدمات شبانه‌روزی شش مرکز بهداشتی درمانی و داروخانه برای گردشگران نوروزی شهرستان جم خبر داد و گفت: سه مرکز بهداشتی درمانی و یک داروخانه و همچنین بیمارستان توحید و درمانگاه بیمارستان به صورت تمام‌وقت در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مهمانان حاضر هستند.

زارع اضافه کرد: باید به طور مکرر به مراکز خدمات‌رسانی به مهمانان سرکشی کنیم تا نحوه خدمات‌رسانی و کیفیت آن مورد رضایت مسافران باشد.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول