اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد

برگزاری 55 برنامه قرآنی در شهرستان جم

رئیس تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 55 برنامه قرآنی در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 55 برنامه قرآنی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات سه‌شنبه‌شب در نشست مسئولان فرهنگی و قرآنی جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه امری لازم و ضروری است و با توجه به هجمه‌های دشمنان در حوزه فرهنگی و دینی باید بیش از گذشته فعال شویم.

وی افزود: در سال جاری چند برنامه مهم در حوزه قرآنی در شهرستان جم اجرایی و عملیاتی شده که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برگزاری آزمون ورودی دوره تربیت معلم روخوانی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

سادات تصریح کرد: آزمون ورودی دوره تربیت معلم قرآن کریم با حضور جمعی از فعالان قرآنی برگزار شد و شرکت‌کنندگان به 40 سوال این آزمون در مدت زمان یک ساعت پاسخ دادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم گفت: کسانی که حد نصاب لازم را کسب کنند برای آزمون قرائت شفاهی دعوت و در نهایت 22 نفر برای گذراندن دوره انتخاب خواهند شد.

وی از برگزاری 320 ساعت آموزش به صورت حضوری و نیمه حضوری برای قبول‌شدگان خبر داد و افزود: در پایان پس از برگزاری آزمون‌های نهایی که به صورت کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد گواهی پایان دوره تربیت معلم روخوانی قرآن کریم صادر خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم همچنین از برگزاری آزمون پایانی دوره‌های حفظ قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

سادات تاکید کرد: دوره‌های حفظ عمومی و حفظ سه جزء قرآن کریم در خانه قرآن شهید بیابانی روستای تشان برگزار شد و تعداد 40 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی از برگزاری آزمون پایان دوره این کلاس‌ها خبر داد و گفت: برای کسانی که نمره قبولی کسب کنند گواهی پایان دوره صادر خواهد شد و نفرات برتر به مسابقات مرحله استانی دعوت خواهند شد.

رئیس تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 55 برنامه قرآنی در شهرستان جم خبر داد و اظهار داشت: این تعداد برنامه از مهرماه امسال تاکنون انجام گرفته است.

محمد خورشیدی مدیر خانه قرآن شهید بیابانی تشان نیز از برگزاری دوره‌های عمومی قرائت و مفاهیم در این خانه قرآن خبر داد و خواستار حمایت بیش از پیش تبلیغات اسلامی از برنامه‌های قرآنی شد.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول