اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد

برخورد قانونی با 3 داروخانه در قزوین/ عدم حضور مسئول فنی دلیل تخلفات

مدیر هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در چهار روز نخست سال جدید با سه داروخانه در استان قزوین برخورد قانونی شده است.

برخورد قانونی با 3 داروخانه در قزوین/ عدم حضور مسئول فنی دلیل تخلفات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا نجفی‌پور مدیر هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین بعد از ظهر امروز به همراه حجت‌الاسلام سید فتاح مرتضوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این دانشگاه از ستاد واحدهای امدادی و کشیک نوروزی حوزه‌های معاونتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بازدید کرد.

نجفی‌پور در این بازدید ضمن مطلوب ارزیابی کردن عملکرد این واحدها، از برخورد قانونی دانشگاه با تخلف سه داروخانه استان قزوین در چهار روز نخست سال جدید به علت عدم حضور مسئول فنی هنگام ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد.

وی افزود: پرونده تخلفات این افراد، به کمیسیون ماده 20 فرستاده شده تا درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

مدیر هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: در این ایام تعداد 60 داروخانه این استان، تحت بازدید کنترلی قرار گرفته است.

این کارشناس از انجام 40 مورد آزمایش کُلرزنی توسط کارشناسان بهداشت محیط در مدت مذکور و اطلاع دادن سه مورد عدم کُلرزنی به مسئولان امور آب برای اقدام فوری، اعلام کرد: علاوه بر انجام 90 مورد بازدید نظارتی از وضعیت اجرای نکات بهداشتی در رستوران‌های بین راهی و مکان‌های توزیع مواد غذایی که به طور عمده وضعیت خوبی داشتند؛ تیم‌های نظارتی مشترک، شامل کارشناسان این واحد و کارشناسان ادارات تعزیرات حکومتی و گردشگری نیز فعال هستند.

گفتنی است، در بازدید نجفی‌پور مدیر هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی «اورژانس» استان و مرکز مدیریت بحران «EOC» دانشگاه علوم پزشکی قزوین، اعلام شد که از 154 مورد حادثه ترافیکی گزارش شده در مدت زمان مذکور، تعداد 178 نفر به علت مصدومیت، توسط امدادگران اورژانس، پس از درمان اولیه در محل به مراکز آموزشی-درمانی و بیمارستان‌های استان، برای بهره‌مندی از مداوای تخصصی اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/77003/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول