اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن داروسازان آذربایجان غربی:

مردم تخلفات صنفی داروخانه‌های آذربایجان غربی را گزارش دهند

رئیس انجمن داروسازان آذربایجان غربی گفت: اقشار مختلف مردم تخلفات صنفی داروخانه‌های فعال در آذربایجان غربی را گزارش دهند.

مردم تخلفات صنفی داروخانه‌های آذربایجان غربی را گزارش دهند

حسن کلامی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: داروخانه‌های فعال در مناطق مختلف استان زیرمجموعه این انجمن هستند و به گزارشات مردمی در ارتباط با عملکرد آنها رسیدگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه داروخانه توسط پزشک داروساز تاسیس می‌شود، ادامه داد: پزشک داروساز باید به عنوان موسس و مسئول فنی در داروخانه حضور داشته و بر نحوه پاسخگویی به مراجعان نظارت کند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌هایی که حداقل 50 داروخانه راه‌اندازی شود، نسبت به ایجاد شاخه‌ای از این انجمن اهتمام می‌شود، تا روند توزیع دارو، عرضه به بیماران و تخلفات احتمالی را از نزدیک رصد کنند.

کلامی با اشاره به اینکه انجمن داروسازان آذربایجان غربی در ارومیه و میاندوآب شعبه دارد، خاطرنشان کرد: در میاندوآب 30 داروخانه وجود دارد، لیکن قبل از مقرر شدن 50 داروخانه، نسبت به ایجاد انجمن در این شهرستان اقدام شده است.

رئیس انجمن داروسازان آذربایجان غربی از نبود مشکل کمبود دارو در استان اظهار خشنودی کرد و بیان داشت: در فواصل زمانی مختلف به دلیل تحریم و مواردی از این نوع بعضی داروها کمیاب می‌شود ولی در حال حاضر مشکل چندانی وجود ندارد.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول