اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

گشت دوچرخه‌سوار در اصفهان راه‌اندازی شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: به منظور تامین بیشتر امنیت، کاهش ترافیک و حضور بیشتر ماموران در تمام نقاط شهر اقدام به راه‌اندازی گشت دوچرخه‌سوار در سطح شهر کردیم.

گشت دوچرخه‌سوار در اصفهان راه‌اندازی شد

حسن یاردوستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی از آغاز طرح نوروزی تا امروز اظهار کرد: جهت تامین امنیت بیشتر مسافران نوروزی و جلوگیری از تخلفات با همکاری شهرداری اصفهان اقدام به اسکان یگان امداد نیروی انتظامی در باغ فدک کردیم.

وی ادامه داد: با استقرار مامورین نیروی انتظامی در باغ فدک شاهد تخلف در این مکان نبوده‌ایم و خوشبختانه امنیت به صورت کامل در این مکان حاکم بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان یادآور شد: میزان ارتکاب جرم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به شدت کاهش داشته است.

وی یادآور شد: امسال برای تامین امنیت مسافران نوروزی اقدامات فراوان و متنوعی انجام گرفته است که خوشبختانه با اجرای این طرح‌ها هم به کاهش تخلفات کمک شده و هم رضایت مردم را کسب کرده‌ایم.

یاردوستی تاکید کرد: مامورین انتظامی در نقاط شلوغ و پرتردد شهر و همچنین اماکن تاریخی در حال گشت زنی بوده و با متخلفان و مجرمانی که قصد بر هم زدن آرامش و ارتکاب جرم داشته باشند به طور قاطع برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: به منظور تامین بیشتر امنیت، کاهش ترافیک و حضور بیشتر ماموران در تمام نقاط شهر اقدام به راه‌اندازی گشت دوچرخه‌سوار در سطح شهر کرده‌ایم.

انتهای پیام/63028/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول