اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد

آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی از امروز در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: طرح نوروزی این نیرو با هدف تامین امنیت مردم به ویژه مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از امروز در این شهرستان آغاز شد.

آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی از امروز در اندیمشک

اکبر کروندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: در این طرح که به منظور تامین امنیت، پیشگیری از وقوع سرقت و جرم در ایام نوروز و تعطیلات اجرا می‌گردد گشت‌های موتوری، خودرویی و پیاده پلیس در سطح شهر و مراکز اسکان مسافران نوروزی افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز مسافرت‌های نوروزی نیروی انتظامی تمام توان و ظرفیت خود را با همکاری مردم برای تامین امنیت آنان به کار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی اندیمشک با بیان اینکه مردم و شهروندان نیز باید با رعایت قوانین و مقررات و همچنین رعایت مسائل ایمنی با پلیس همکاری کنند تصریح کرد: امیدواریم با رعایت این مسائل از سوی مردم و تلاش پلیس امسال شاهد کاهش جرم و کاهش سوانح رانندگی در شهرستان باشیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروز به منظور جلوگیری از سرقت جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در سطح شهرستان تنها با مجوز نیروی انتظامی امکانپذیر است.

کروندی ازمردم خواست که به هشدارهای پلیس در خصوص رعایت مسائل ایمنی توجه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره تلفن 110 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی تماس گرفته تا ماموران در کمترین زمان ممکن موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/72020/ق20/ژ1001

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول