اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان خبر داد

ورود 150 هزار مسافر به مریوان/افزایش 15 درصدی ورود مسافران

فرماندار شهرستان مریوان از ورود بیش از 150 هزار مسافر از آغاز تعطیلات نوروزی تا امروز در این شهرستان مرزی خبر داد.

ورود 150 هزار مسافر به مریوان/افزایش 15 درصدی ورود مسافران

عبدالله رشیدی‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی تا امروز بیش از 150 هزار مسافر و گردشگر به این شهرستان ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از 28 هزار نفر از این تعداد در این شهرستان اسکان یافته‌اند، اضافه کرد: در زمینه ورود و اسکان مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته رشدی 15 درصدی داشته‌ایم.

فرماندار شهرستان مریوان در مورد ظرفیت اسکان شبانه مسافران در این شهرستان نیز اظهار کرد: در حال حاضر امکان اسکان یک‌هزار و 500 نفر در هتل‌ها و مهمان‌سراها در این شهرستان وجود دارد.

رشیدی‌پور با بیان اینکه 3 سالن ورزشی نیز با هماهنگی با اداره ورزش شهرستان به منظور اسکان مهمانان نوروزی آماده شده است، خاطرنشان کرد: مهمانسراهای ادارات و دستگاه‌های مختلف نیز آماده خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی هستند.

به گفته وی، خانه‌های استیجاری در این شهرستان نیز ظرفیت اسکان بیش از 3 هزار نفر را دارند.

وی در مورد تامین میوه، نان و سایر اقلام مورد نیاز مردم و مسافران در این شهرستان نیز اظهار کرد: هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و در کنار فعالیت کامل خبازی‌های سطح شهرستان 10 خبازی نیز به منظور ارائه خدمات به مسافران به صورت کامل در بعدازظهرها باز است.

فرماندار شهرستان مریوان با بیان اینکه ورود مسافران نوروزی به این شهرستان در طول شبانه‌روزی گذشته رشد قابل توجهی نسبت به روزهای نخست پیدا کرده است، گفت: با توجه به اتمام ایام فاطمیه پیش‌بینی ما افزایش بیش از پیش ورود به مسافران است.

رشیدی‌پور تصریح کرد: با توجه به افزایش 15 درصدی آمار ورود و اسکان مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته پیش‌بینی ما ورود بیش از 800 هزار مسافر در تعطیلات امسال است.

وی در پایان تصریح کرد: دریاچه زیبای زریوار پربازدید‌ترین جاذبه گردشگری این شهرستان در طول چند روز اخیر بوده است.

انتهای پیام/79002/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول