اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی شبانه‌روز گذشته

یک‌هزار مسافر نوروزی در اماکن ورزشی بانه اسکان یافتند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته یک‌هزار مسافر نوروزی در سالن‌های ورزشی شهرستان بانه اسکان یافته‌اند.

یک‌هزار مسافر نوروزی در اماکن ورزشی بانه اسکان یافتند

حامد جولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طی شبانه‌‌روز گذشته 200 مسافر در سالن‌های ورزشی و مهمان‌سراهای متعلق به این مجموعه در شهرستان سنندج اسکان یافتند.

وی افزود: با احتساب 68 مسافری که پیش از این در این سالن‌ها اسکان یافته بودند در مجموع تا بامداد امروز 208 مسافر نوروزی در این مکان‌ها در سنندج اسکان یافته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: با تدابیری که در سایر ستادها اندیشیده شده است، اکثر مسافران در محل‌های دیگر چون مدارس، هتل‌ها و پارک‌های شهرها اسکان یافته‌اند.

جولایی گفت: شهرستان بانه به دلیل موقعیت گردشگری و هم‌مرزی آن با منطقه اقلیم عراق، محل تردد و اسکان مسافران زیادی است که می‌تواند به عنوان ظرفیتی برای این شهرستان مطرح شود.

وی تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته یک‌هزار مسافر نوروزی در سالن‌های ورزشی شهرستان بانه اسکان یافته‌اند که با احتساب آمار 600 نفری در روز ما قبل آن در مجموع دو روز گذشته، یک‌هزار و 600 نفر در اماکن ورزشی بانه اسکان یافتند.

جولایی با اشاره به تعیین 6 سالن برای میزبانی از مسافران نوروزی گفت: در هر کدام از سالن‌ها 30 تخته چادر برای استفاده مهمانان نوروزی تدارک دیده شده و سالن‌های ورزشی سنندج به همراه برخی خوابگاه‌های این شهر، همچنان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم توسط ستادهای اسکان در تمامی شهرستان‌ها، روزهای باقیمانده از تعطیلات عید نوروز برای مسافران به بهترین شکل ممکن سپری شود.

انتهای پیام/79012/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول