اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان ساری:

125 هزار گردشگر در ساری اسکان یافتند

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان ساری، گفت: از 28 اسفند تا پیش از ظهر امروز، 125 هزار گردشگر در مراکز اقامتی شهرستان ساری اسکان یافتند.

125 هزار گردشگر در ساری اسکان یافتند

جواد واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با بیان اینکه هنوز در مدارس شهرستان ساری ظرفیت اسکان داریم، اظهار داشت: به دلیل اینکه مدت اقامت در مدارس محدود است و بعد از چند روز تخلیه صورت می‌گیرد برای همین در مدارس ظرفیت اسکان داریم.

واحدی با اشاره به اینکه ترافیک خاصی در سطح شهرستان ساری نداریم، ادامه داد: سرویس‌دهی تاکسی و اتوبوس در شهر ساری روال عادی دارد و در این زمینه مشکلی نداریم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه جمعیت قابل توجهی از مسافران در ساحل فرح‌آباد شهرستان ساری اسکان یافتند، تصریح کرد: محورهای دودانگه و چهاردانگه هم موجی از گردشگران را از استان‌های سمنان، گلستان و خراسان جنوبی در خود جای داده است.

وی با اشاره به اینکه 38 درصد از نانوایی‌های شهرستان ساری کشیک هستند، گفت: بقیه نانوایی‌ها هم فعالیت عادی خود را دارند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان ساری با اشاره به تشکیل ستاد پاکسازی محورهای شهرستان ساری از زباله، اظهار داشت: در محورهای چهارگانه شهرستان ساری با مسئولیت بخشداران پاکسازی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این فعالیت در محور ساری به نکا، ساری به سمنان، ساری به قائمشهر و ساری به ساحل فرح‌آباد انجام می‌شود، تصریح کرد: بخشداران به همراه چند نیرو با لباس هم‌شکل، نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام و با مسافران هم درباره مضرات ریختن زباله در محورها گفت‌وگو می‌کنند.

انتهای پیام/86007/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول