اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان سمنان خبر داد

پیش‌بینی اسکان 30 هزار نفر در هر شبانه‌روز در جوار بقاع متبرکه سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: پیش‌بینی شده است که هر شبانه‌روز حداقل 30 هزار نفر در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه این استان اسکان داده شوند.

پیش‌بینی اسکان 30 هزار نفر در هر شبانه‌روز در جوار بقاع متبرکه سمنان

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از 25 اسفند ماه سال 91 در استان سمنان آغاز شده است و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: در راستای اجرای این طرح، 57 پایگاه در سراسر استان سمنان پیش‌بینی شده است که هر شبانه‌روز حداقل 30 هزار نفر در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان اسکان داده شوند.

واحدی از اختصاص 60 پایگاه اسکان مسافران نوروزی و زائران حرم امن رضوی از سوی اوقاف و امور خیریه استان سمنان خبر داد.

وی تصریح کرد: کسانی که به این پایگاه‌ها مراجعه می‌کنند و زائران و مجاورانی که قصد دارند از استان سمنان بازدید کرده یا اسکان یابند، می‌توانند از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: پیش‌بینی شده است در شرایط خاصی که نیاز به اسکان در جوار بقاع متبرکه و اماکن مذهبی احساس شد، بستر لازم فراهم شود و علاقه‌مندان بتوانند از خدمات اسکان بهره‌مند شوند.

واحدی اضافه کرد: بنا بر این است که در اماکن مذهبی، بقاع متبرکه و امامزادگان استان سمنان به صورت رایگان خدمات اسکان ارائه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: اما اگر کسی بخواهد از روی طیب خاطر و علاقه شخصی، کمک و مساعدتی برای ارائه بهتر خدمات داشته باشد، مشکلی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول