اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد خدمات سفر مازندران خبر داد

افزایش فوتی‌های ناشی از تصادفات در مازندران به 10 نفر

دبیر ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه روز گذشته دو نفر بر اثر تصادف جان باختند، گفت: این رقم از 28 اسفند تا سوم فروردین به 10 نفر رسیده است.

افزایش فوتی‌های ناشی از تصادفات در مازندران به 10 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، دلاور بزرگ‌نیا ظهر امروز در محل ستاد خدمات سفر مازندران در اداره کل گردشگری استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از 28 اسفند تا سوم فروردین ماه 2 میلیون و 645 هزار و 365 نفر مسافر در استان مقیم شدند.

وی با بیان اینکه 23 میلیون و 558 هزار لیتر بنزین سوپر و معمولی در این مدت توزیع شده است، گفت: 7 میلیون و 377 هزار لیتر نفت گاز و 6 میلیون و 246 هزار و 607 متر مکعب سی.ان.جی در استان توزیع شده است.

بزرگ‌نیا با اشاره به اینکه روز گذشته دو نفر بر اثر تصادف جان باختند، یادآور شد: این رقم از 28 اسفند گذشته تا سوم فروردین به 10 نفر رسیده است.

وی با اشاره به انجام یک هزار و 54 ماموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط اورژانس، خاطرنشان کرد: هلال احمر استان هم 208 ماموریت انجام داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: یک‌هزار و 801 کیلو مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 333 هزار و 139 گردشگر از مراکز فرهنگی، موزه‌ها و بناهای تاریخی و اماکن زیارتی و تفریحی بازدید کردند، گفت: 265 خبر از طریق پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها منتشر شده است.

انتهای پیام/86007/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول