اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر تاکید کرد

ضرورت استقرار آتش‌نشانی در محور شرقی نوشهر

فرماندار نوشهر گفت: در طول 60 کیلومتر از مسیر محور شرقی نوشهر نیاز به خودروی آتش‌نشانی مجهز است تا در زمان آتش‌سوزی احتمالی از بروز شدت خسارات بالا جلوگیری شود.

ضرورت استقرار آتش‌نشانی در محور شرقی نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی در حاشیه چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که در سالن اجتماعات فرمانداری نوشهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های ستاد خدمات سفر نوشهر پرداخت و گفت: برای آمادگی شهرستان نوشهر در خدمت‌رسانی در ایام نوروز به مسافران و گردشگران کمیته‌های مختلفی در ستاد خدمات سفر مازندران تشکیل و فعال شد.

قمی‌اویلی افزود: در بخش امنیت با کمک نیروی انتظامی و بسیج و دریابانی و نیروی دریایی ضریب امنیت در شهرستان افزایش یافته و در چهارشنبه آخر سال نیز هیچ‌گونه مصدومی در نوشهر نداشتیم.

وی اظهار کرد: در کمیته اسکان نیز از ظرفیت مدارس و آموزشگاه‌ها برای اسکان مسافران استفاده شد و در 20 مدرسه سطح شهر و دانشگاه فرهنگیان اسکان مسافران انجام می‌شود.

این مسئول یادآور شد: امسال با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته افت ولتاژ برق و گاز گزارش نشده و در بخش آب شرب نیز علی‌رغم مشکلات زیرساختی که در بخش مرکزی وجود دارد، تدابیر لازم برای حل آن اندیشیده شد.

فرماندار نوشهر یادآور شد: در بحث فرهنگسازی در حوزه پاکیزه نگه داشتن طبیعت و فضای شهری و روستایی با همکاری محیط زیست و بخشداری اقدام به توزیع کیسه‌های زباله در مبادی ورودی جنگل‌ها کردیم و همراه با کیسه‌های زباله بروشورهایی در راستای فرهنگسازی قرار داده شد.

وی بیان کرد: همچنین در مسیرهای داخلی نیز پنج پاکت بزرگ ویژه حمل زباله قرار داده شد تا مشکلی درباره زباله‌ها در ایام نوروز پیش نیاید.

قمی‌اویلی تصریح کرد: در بحث هزینه برای دفع زباله‌ها مجبور هستیم از روستاها کمک بگیریم و بنابراین برای حل این موضوع نیازمند یک عزم ملی هستیم تا با حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها در ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها اقدام شود.

فرماندار نوشهر ابراز کرد: ستاد پاکسازی سواحل را در راستای جمع‌آوری زباله‌ها از سواحل تشکیل شد و کارهای خوبی در این حوزه صورت گرفت.

این مسئول تصریح کرد: هلال احمر فعالیت خوبی در بخش مرکزی دارد، اما امکانات آنها بسیار کم است و نیاز به یک دستگاه آمبولانس جهت ارائه خدمات بهتر دارند.

وی تاکید کرد: در طول 60 کیلومتر از مسیر محور شرقی نوشهر نیاز به خودروی آتش‌نشانی مجهز است تا در زمان آتش‌سوزی احتمالی از بروز شدت خسارات بالا جلوگیری شود.

فرماندار تنکابن نیز گفت: غرب مازندران نسبت به سایر نقاط استان مورد توجه بیشتر مسافران قرار دارد و بنابراین دولت باید نسبت به غرب مازندران در ایجاد زیرساخت‌ها گردشگری و عمرانی نگاه ملی داشته باشد.

ابراهیم هاشمی افزود: اگر امکانات کافی در اختیار غرب مازندران چه در حوزه سواحل و دریا و سایر بخش‌های دیگر گردشگری قرار نگیرد، نمی‌توان آن طور که شایسته است خدمات سفر به میهمانان نوروزی ارائه کرد.

انتهای پیام/86019/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول