اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

ظرفیت‌های گردشگری روستاهای مازندران مغفول نماند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندران دارای روستاهایی با قدمت تاریخی بسیار بالا است و نباید از ظرفیت‌های بالای گردشگری در روستاهای استان غافل شد.

ظرفیت‌های گردشگری روستاهای مازندران مغفول نماند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر علیرضا یونسی امشب در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در نوشهر اظهار داشت: همه ساله میلیون‌ها مسافر و گردشگر به مازندران سفر می‌کنند تا تعطیلات نوروزی و تابستانه خود را در این استان سرسبز و زیبا بگذرانند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای حضور مسافران و گردشگران در سطح استان ضرورت دارد، شرایطی فراهم شود که میهمانان نوروزی بتوانند نظرات خود را درباره شرایط گردشگری مازندران بیان کنند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوب در حوزه گردشگری مازندران برسیم.

یونسی ابراز کرد: زیرساخت‌های گردشگری مازندران باید تقویت شوند چرا که هر سال بر تعداد مسافرانی که مازندران را برای ایام تعطیلات خود انتخاب می‌کنند، افزوده می‌شود و این نیازمند تقویت و توسعه زیرساخت‌ها در مازندران است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اظهار کرد: هر شهرستان دارای ظرفیت‌ها و توانایی‌های خاص خود است و بنابراین باید زمینه را طوری فراهم کنیم تا گردشگران از همه مناظر و ظرفیت‌های استان استفاده کنند.

وی با اشاره به شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سال 93 نامگذاری شده است، بیان کرد: فرهنگ و اقتصاد شاه‌کلید توسعه پایدار کشور است و همه باید در این مسیر حرکت و تلاش کنیم تا این شعار تحقق یابد.

یونسی خاطرنشان کرد: همان‌طوری که باید به اقتصاد سامان داده شود باید به فرهنگ نیز توجه ویژه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به منطقه توریستی ماسوله در استان گیلان اشاره کرد و گفت: در مازندران نیز روستاهایی با قدمت تاریخی بسیار بالایی وجود دارد که از جاذبه‌های گردشگری فراوانی نیز برخوردار هستند و بنابراین نباید از ظرفیت‌های بالای گردشگری در روستاهای مازندران در امر رونق‌بخشی به صنعت توریسم استان غافل شد بلکه باید استفاده بهینه و صحیح از این ظرفیت‌های عظیم روستایی صورت گیرد.

انتهای پیام/86019/غ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول