اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

برپایی 4 ویژه‌برنامه نوروزی در بزرگترین پارک گردشگری استان بوشهر

شهردار آبپخش از برپایی چهار ویژه‌برنامه نوروزی در بزرگترین پارک گردشگری استان بوشهر خبر داد.

برپایی 4 ویژه‌برنامه نوروزی در بزرگترین پارک گردشگری استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی ظهر امروز در نشست با تعدادی از کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی آبپخش با تقدیر از خدمات شبانه‌روزی برای گردشگران نوروزی اظهار داشت: کیفیت خدمات به مهمانان نوروزی نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته است.

وی افزود: امسال برنامه‌های بسیار ارزشمندی برای نشاط و شادابی مهمانان نوروزی تدارک دیده‌ایم که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

شهردار آبپخش با اشاره به خرید البسه واحد برای پرسنل شهرداری خاطرنشان کرد: تکریم پرسنل شهرداری و بهبود وضعیت ایشان از اصول مهمی است که از بدو تصدی شهرداری آبپخش به آن توجه داشته‌ام و در این زمینه اقدامات اساسی صورت گرفته است.

عباسی ابراز داشت: خرید البسه واحد برای پرسنل اداری و خدماتی شهرداری از برنامه‌های ما برای تقویت نظم و انضباط اداری است و این موضوع از ابتدا مورد استقبال اعضای شورا و پرسنل شهرداری قرار گرفت.

وی در ارتباط با حقوق و معوقات پرسنل شهرداری آبپخش نیز گفت: در روز پایانی سال 92، چهار ماه حقوق و عیدی پرسنل پرداخت شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته مابقی معوقات پرسنل نیز تا فردا پرداخت خواهد شد.

شهردار آبپخش بیان داشت: تقویت ارتباط شهرداری با تهران و مرکز استان از اهداف مهمی است که بنده در ماه‌های اخیر به آن توجه داشته‌ام و در این راستا شاهد خریداری دو دستگاه کامیون کمپرسی بنز 1924 برای شهرداری آبپخش بوده‌ایم.

وی از برپایی چهار ویژه‌برنامه نوروزی در بزرگترین پارک گردشگری استان بوشهر خبر داد و افزود: در تعطیلات نوروز چهار جشنواره بزرگ نوروزی در پارک خضرا تدارک دیده‌ایم که تاکنون دو جشنواره برگزار شده و استقبال بی‌نظیری از آن شده است.

عباسی یادآور شد: در تمام ساعات شبانه‌روز برای خدمت به مهمانان نوروزی و گردشگران آماده هستیم و به فضل خدا شاهد رضایتمندی مهمانان باشیم.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول