اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام نوروز صورت گرفت

استقرار بیش از 460 راهنمای گردشگری در اماکن مذهبی و فرهنگی فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: به منظور ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان نوروزی بیش از 460 راهنمای گردشگری در مراکز مختلف فرهنگی، تاریخی و مذهبی این استان مستقر شده‌اند.

استقرار بیش از 460 راهنمای گردشگری در اماکن مذهبی و فرهنگی فارس

مصیب امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی فارس به عنوان دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای این استان در راستای ایجاد زمینه مناسب برای پذیرایی از میهمانان با هماهنگی استانداری و تشکیل کمیته 11گانه به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی اماکن تاریخی، تاسیسات نورپردازی، گل‌کاری، فضای سبز، نصب 36 سرویس‌ بهداشتی در مجموعه تخت جمشید، افزایش گیشه‌های فروش بلیط برای جلوگیری از ازدحام، راه‌اندازی پارکینگ در اطراف مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی به ویژه مجموعه جهانی پاسارگاد و نیز استقرار نیروهای پشتیبانی برای حفاظت و نظارت از تاسیسات، موسسات و آثار فرهنگی،گردشگری و تاریخی از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس تصریح کرد: اجرای 130 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، برپایی 72 نمایشگاه و غرفه صنایع دستی، اجرای آیین تحویل سال نو و برپایی سفره هفت‌سین در آرامگاه حافظ و 15 مکان زیر پوشش از دیگر فعالیت‌های این اداره کل بوده است.

امیری بیان داشت: گردشگران و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا بروز مشکل در ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی می‌توانند به شماره تلفن 2928 دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر در استان فارس تماس گیرند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

این مسئول همچنین از فعالیت تیم 50 نفره نظرسنجی خبر داد و افزود: این تیم به شکل علمی و تخصصی به بررسی انتقادها و یا رضایتمندی‌های میهمانان می‌پردازد و اطلاعات حاصل از این نظرسنجی نیز در سیاست‌گذاری‌های خرد و کلان صنعت گردشگری این استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول