اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مریوان:

اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مهم برای توسعه کشور است/رهنمودهای رهبری همواره روشنگر راه بوده است

امام جمعه مریوان بر توجه بیش از پیش مردم و مسئولان در خصوص تحقق اهداف شعار سال تأکید کرد و گفت: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مهم برای توسعه کشور است.

اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مهم برای توسعه کشور است/رهنمودهای رهبری همواره روشنگر راه بوده است

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: مردم مسلمان ایران در سایه وحدت و انسجام همه‌جانبه اقوام و مذاهب خویش و با بهره‌مندی از رهنمودهای عالمانه رهبری به سوی عزت و تعالی روزافزون گام برداشته و روزبه‌روز بر جایگاه الگویی آنان در سطح جهانی افزوده می‌شود.

وی افزود: اقوام و مذاهب موجود در کشور با آیین‌ها و سنن غنی خویش سرمایه‌هایی والا را برای توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند و باید این مهم همواره مورد نظر مسئولان باشد.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: وجود رهبری عالم و آگاه همچون آیت‌الله خامنه‌ای نعمتی بزرگ برای مردم مسلمان ایران بوده و رهنمودهای عالمانه ایشان در برهه‌های زمانی مختلف ما را از پیچ‌های سخت تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان به سوی عزت و سربلندی رهنمون کرده‌ است.

ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: در آغاز سال نو شاهد نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با توجه به شرایط داخلی و خارجی هستیم و این مهم به عنوان نقشه راهی برای مردم و مسئولان و فرهنگی مهم برای آغاز فعالیت و تلاش مضاعف تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مهم و کلیدی در توسعه جامعه اسلامی بوده و بدون شک با استقلال و خودکفایی مسلمانان در این حوزه می‌توان در برابر انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها ایستادگی کرد.

ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: ذخایر ناب فرهنگ ایرانی اسلامی به عنوان سرمایه‌ای مهم برای هویت‌بخشی به نسل جوان و آینده‌ساز جامعه به شمار می‌آید و با تکیه بر آیین‌ها، سنن و مبانی فرهنگی و ارزش‌های ناب ایرانی اسلامی می‌توانیم همه تهدیدها را به فرصتی برای بالندی و شکوفایی هرچه بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف تبدیل کنیم.

امام جمعه مریوان در بخشی دیگر از سخنان خود به جایگاه استان کردستان در حوزه اقتصاد و فرهنگ اشاره کرد و افزود: کردستان یکی از غنی‌ترین استان‌های کشور از لحاظ ذخایر فرهنگی و ارزش‌های هویت‌بخش اسلامی بوده و آب و خاک حاصلخیز در این استان در کنار نیروی انسانی کارآمد و تحصیل‌کرده جایگاه ویژه‌ای را به این استان داده است.

ماموستا شیرزادی در پایان ابراز امیدواری کرد که در سایه همدلی و انسجام بین مردم و مسئولان کردستانی شاهد تحقق منویات رهبری در این استان باشیم و معضل بیکاری و مسائل معیشتی مردم در سال 93 کاهش یابد.

انتهای پیام/79006/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول