اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی:

مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 44 درصد گاز کشور را تولید می‌کند

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در حال حاضر مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 44 درصد گاز کشور را تولید می‌کند و نقش این مجتمع در تامین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است.

مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 44 درصد گاز کشور را تولید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود حسنی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی با تبریک سال نو اظهار داشت: نوروز تجدید حیات طبیعت و آغاز رویش و بالندگی و تجلی مظاهر و زیبایی‌های خلقت است و باید تلاش کنیم در سال جدید به موفقیت بیشتری برسیم.

وی با اشاره به توفیقات اخیر پارس جنوبی افزود: خداوند را شاکریم که با عنایت خاصه خود بر ما منت نهاد تا در مجتمع گاز پارس جنوبی بتوانیم بخش اعظمی از انرژی کشور را تأمین و گرمابخش کانون خانواده‌های هموطنان عزیزمان باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال 1392 شاهد افزایش قابل ملاحظه‌‌ تولید گاز و سایر فراورده‌های آن در این مجتمع عظیم نسبت به سال 1391 بوده‌ایم، به‌علاوه حرکت در مسیر بالندگی، تعالی سازمان، خودکفایی و کاهش آلاینده‌ها و راه‌اندازی پالایشگاه‌های جدید و تولید پایدار نیز مرهون عنایات خداوند متعال، تلاش جمعی، گام‌های هوشمندانه‌ و مقتدرانه کارمندان رسمی، قراردادی، پیمانکاری و همچنین همراهی همسران و فرزندان کارکنان است.

حسنی با قدردانی از تلاش و ایثار مدیران و کارکنان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید نیز با خلق حماسه‌های ماندگار و توجه به فرمایشات اولیای امر به توفیقات بیشتر برسیم.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش بسیار مهم این مجتمع در میزان تولید گاز کشور، گفت: در حال حاضر مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 44 درصد گاز کشور را تولید می‌کند و نقش این مجتمع در تامین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است.

حسنی از تولید 70 درصد گاز کشور در پارس جنوبی خبر داد و افزود: با راه‌اندازی فازهای در دست اجرا در پارس جنوبی، سهم مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید گاز کشور به 70 درصد افزایش می‌یابد.

وی بر لزوم تحقق بیانات مقام معظم رهبری در تحویل سال 1393 مبنی بر اهمیت اقتصاد و فرهنگ و تلاش مشترکی که باید مسئولین و مردم در این دو حوزه انجام دهند تاکید کرد.

حسنی از کارکنان مجتمع خواست که این مساله را مورد توجه قرار داده و برای تحقق سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" کوشا باشند.

وی نقش خانواده‌ و تربیت فرزندان را در رشد و تعالی جامعه بسیار مهم دانست و از کارکنان خواست که در سال جدید هرچه بیش‌تر برای رسیدگی به خانواده‌های خود وقت و انرژی بگذارند و روی مسائل فرهنگی و اعتقادی خانواده‌‌شان در کنار اقتصاد خانواده کار و ممارست مداوم کنند.

انتهای پیام/2451/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول