اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر خبر داد

کاشت 49 هزار اصله نهال حرا در پارس جنوبی

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر از کاشت 49 هزار اصله نهال حرا در پارس جنوبی خبر داد.

کاشت 49 هزار اصله نهال حرا در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید اصغر مطهری بعد از ظهر امروز در بازدید از نهالستان‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست و نگهداری آن امری لازم و ضروری است و در این مسیر باید همه همکاری کنند.

وی افزود: اداره کل محیط زیست استان بوشهر در چند سال اخیر اقدامات موثری انجام داده و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه به حداقل رساندن تبعات و آثار آلودگی هوا در منطقه و آموزش محیط زیستی به کودکان و نونهالان تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

مطهری تقدیر از حمایت‌های مجتمع در دستیابی به این مهم، به اهمیت مشارکت محیط زیست، صنعت و جوامع محلی در بهبود بخشیدن وضعیت محیط زیست اشاره کرد و بر لزوم تداوم این امور تاکید کرد.

وی بر لزوم حمایت از گونه گیاهی ارزشمند حرا و تأثیر آن در افزایش تنوع گونه‌های آبزی و در نتیجه رونق بیشتر صید ماهی تاکید کرد.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر از کاشت 49 هزار اصله نهال حرا در پارس جنوبی خبر داد و گفت: اجرای پروژه احیای جنگل‌های حرا در محدوده پارک ملی دریایی نایبند به عنوان یکی از اقدامات محیط زیستی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در سه سال اخیر به کاشت 49 هزار اصله نهال حرا در منطقه جزر و مدی سواحل خلیج فارس منجر شده به طوری که عنوان ملی «حامی حرا» از طرف سازمان حفاظت محیط زیست به شرکت تعلق گرفت.

مطهری یادآور شد: امسال با مشارکت اداره کل و سازمان‌های مردم نهاد علاوه بر پارک ملی دریایی نایبند در اطراف روستای هاله شهرستان عسلویه، سواحل شهرستان‌های بوشهر، دلوار، کنگان نیز پذیرای این گونه گیاهی ارزشمند شده است.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول