اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان:

عملکرد صحیح هر کس در جای خود، لازمه تحقق شعار سال است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همگان در راستای تحقق شعار امسال، رسالتی بر عهده دارند گفت: هر شخصی در هر جایگاه بنا به استعداد و توانایی خود باید به شکل صحیح برای رفاه ملت و کشور بکوشد.

عملکرد صحیح هر کس در جای خود، لازمه تحقق شعار سال است

ماموستا عبدالرحمان خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده است، قابلیت بررسی از زوایای گوناگون را دارد.

وی افزود: نخستین مسئله مورد تأکید در شعار سال 93 موضوع اقتصاد بوده است و تمرکز بر اقتصاد مقاومتی با توجه به سیاست‌های ابلاغی آن، عاملی برای تحقق این شعار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر همبستگی دو موضوع اقتصاد و فرهنگ در جامعه امروز ایران تصریح کرد: معضل تورم و گرانی‌ها محرکی برای کار جهادی به منظور رفع مشکلات و کاستن از گرفتاری‌های اقتصادی است.

ماموستا خدایی، اقتصادی پویا و قوی و به منصه ظهور گذاشتن توانمندی‌های داخلی را از جمله تدابیر برای قطع وابستگی به کشورهای خارجی دانست.

وی با بیان اینکه همگان در راستای تحقق شعار امسال رسالتی بر عهده دارند، گفت: هر شخصی در هر جایگاه بنا به استعداد و توانایی خود باید برای رفاه ملت و کشور بکوشد.

امام جمعه بانه توجه به این مهم را رمز موفقیت و تحقق شعار سال عنوان کرد و افزود: نهادینه‌ کردن فرهنگ کار و تلاش نیز از دیگر مؤلفه‌هایی است که باید مد نظر قرار داشته باشد.

ماموستا خدایی، ارتقای فرهنگ را زمینه‌ساز تعالی و سرافرازی جامعه دانست و بیان کرد: باید در راستای تحقق بخش دوم شعار سال نیز با جدیت و پیروی از فرامین رهبر انقلاب فعالیت کرد.

وی با اشاره به دشمنی‌‌های استکبار جهانی و هجمه‌ای که از ناحیه برنامه‌های ماهواره‌ای به مردم ما وارد می‌کنند، مطرح کرد: قرار گرفتن موضوع فرهنگ در شعار امسال، نشان از حساسیت ویژه این مقوله دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" وظیفه مردم و مسئولان را در این راستا بسیار مهم ارزیابی و بیان کرد: این دو گروه به صورت مکمل یکدیگر بوده و هر کدام در کار نقصان داشته باشد، تحقق شعار سال با مشکل مواجه خواهد شد.

ماموستا خدایی عزم ملی را یک موضوع فراگیر دانست و تصریح کرد: اگر همه دست به دست هم داده و در مسیر تبعیت از رهنمودهای رهبر و بدون انحراف حرکت کنیم موفقیت چشمگیری به دست خواهیم آورد.

وی گفت: مدیران و 3 قوه کشور نیز باید با آسیب‌شناسی عملکرد خود و با اصلاح رویه‌هایی که با مشکل مواجه بوده است، حرکت در مسیر تحقق شعار امسال را شتاب بخشند.

انتهای پیام/79012/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول