اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد

پر شدن 80 درصد ظرفیت اماکن اقامتی کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 80 درصد ظرفیت اماکن اقامتی استان کرمانشاه پر شده است گفت: 221 هزار گردشگر به کرمانشاه سفر کرده‌اند.

پر شدن 80 درصد ظرفیت اماکن اقامتی کرمانشاه

علی فعله‌گری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تعداد مسافرانی که از تاریخ 28 اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه جاری به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند، 221 هزار نفر بوده است.

فعله‌گری با بیان اینکه بیشترین تعداد مسافران در این ایام روز گذشته وارد استان کرمانشاه شده‌اند، تصریح کرد: بیش از 40 هزار نفر در دو روز نخست سال جدید از مکان‌های تاریخی استان دیدن کرده‌اند.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، بیش از 13 هزار مسافر در مدارس اسکان داده شده‌اند و بیشترین میزان اسکان مسافران روز گذشته انجام گرفته است.

این مسئول از فعالیت 52 هتل و مهمان‌سرا و بیش از یک‌هزار کلاس درس در استان کرمانشاه برای پذیرایی از مسافران خبر داد و بیان داشت: بیش از 80 درصد ظرفیت اماکن اقامتی استان پر شده است.

انتهای پیام/2700/ط10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول