اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه مطرح کرد

اقدامات تدارک دیده شده در کرمانشاه برای نوروز 93

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه اقدامات و برنامه‌های تدارک دیده شده برای نوروز 93 در شهر کرمانشاه را تشریح کرد.

اقدامات تدارک دیده شده در کرمانشاه برای نوروز 93

جواد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: جلسه اعضای شورای اسلامی شهر با شهرداران مناطق و شهردار کرمانشاه در خصوص انجام اقدامات مختلف در نوروز 93 برگزار شد.

جعفری به تلاقی ایام فاطمیه در نوروز 93 اشاره کرد و افزود: به‌دلیل ایام فاطمیه کار ویژه‌ای با همکاری هیئت‌های مذهبی در شهر کرمانشاه انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی و گردشگران در شهر کرمانشاه انجام شده، گفت: از اول اسفند ماه سال‌جاری پاک‌سازی معابر و خیابان‌ها آغاز شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه از نقاشی و رنگ‌آمیزی جداول، دیوارها و نقاط لازم شهر کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: امسال شهرداران مناطق کرمانشاه رقابت پررنگ‌تری برای انجام اقدامات بهتر دارند.

*برگزاری جشنواره غذاهای محلی و سفره‌آرایی نوروزی با المان‌های جدید

جعفری با اشاره به اینکه امسال ایجاد سفره‌های نوروزی با المان‌های جدیدتری صورت می‌گیرد، تصریح کرد: سفره‌آرایی نوروزی در میادین، مناطق پر رفت و آمد، کمربندی‌های شرقی و غربی و ورودی و خروجی شهر کرمانشاه انجام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه تعویض سطل زباله خیابان‌ها را از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای نوروز 93 عنوان کرد و متذکر شد: جشنواره محلی غذاهای سنتی و مخصوص کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

*ساخت کانکس‌های جدید برای اسکان مسافران نوروزی

جعفری به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ویژه خانواده‌ها در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و بیان داشت: در ایام نوروز و در این برنامه‌ها هدایای فرهنگی به مردم اهدا می‌شود.

وی از ساخت کانکس‌های جدید برای اسکان مسافران نوروزی با دارا بودن آب گرم خبر داد و اذعان داشت: شیوه مدیریت بهتری برای استقرار کانکس‌ها در نظر گرفته شده تا مسافران نیازی به برپا کردن چادر نداشته باشند.

*اتوبوس‌های گردشگری در کرمانشاه مستقر می‌شوند

این مسئول لکه‌گیری و اصلاح روکش معابر و خیابان‌های اصلی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده بیان کرد و یادآور شد: اتوبوس‌های گردشگری یک روزه در دو نقطه از شهر کرمانشاه مستقر می‌شوند و مسافران را با حضور راهنما به‌صورت رایگان به نقاط دیدنی خواهند برد.

جعفری از استقرار دو اتوبوس کتابخانه سیار در نقاط محروم خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های هنری همچون برگزاری تئاتر خیابانی در پارک‌ها و اماکن عمومی در ایام نوروز اجرا می‌شود.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، احادیث و موضوعات مذهبی در ایام فاطمیه در مناطق پر تردد شهر کرمانشاه نصب می‌شود.

انتهای پیام/2700/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول